سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

فیلم سخیف عنکبوت مقدس قداست شکنی بود

به گزارش کرونا از فیروزآباد، حجت الاسلام محسن رضا بشارت ظهر امروز در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: یکی از ابعاد مهم جهاد تبیین مقابله با تحریف شخصیت و مکتب امام خمینی (ره) است. وی افزود: تمام جزئیات و خصوصیات در مورد امام و انقلاب باید به طور مرتب گفته شود،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 75398
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

کرونا :

فیلم سخیف عنکبوت مقدس قداست شکنی بود

به گزارش کرونا از فیروزآباد، حجت الاسلام محسن رضا بشارت ظهر امروز در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: یکی از ابعاد مهم جهاد تبیین مقابله با تحریف شخصیت و مکتب امام خمینی (ره) است.

وی افزود: تمام جزئیات و خصوصیات در مورد امام و انقلاب باید به طور مرتب گفته شود، تا جایی برای تحریف آن انسان و شخصیت بی نظیر باقی نماند، امام خمینی(ره) کسی بود که اسلام ناب محمدی را اثبات و اسلام آمریکایی را نفی کرد.

امام خمینی (ره) به اراده نیروهای مردمی و استقلال کشور اعتقاد داشت

بشارت اضافه کرد: امام خمینی با استبداد، استعمار و استکبار به شدت مخالف بوده و به اراده نیروهای مردمی و استقلال کشور اعتقاد داشت، قانون خط قرمز امام بود و با هر نوع بی قانونی مقابله می کرد.

امام جمعه فیروزاباد بیان داشت: امام خمینی(ره) صراحت و قاطعیت بالایی داشت، نگاه و چشم انداز امام در نگارش وصیت نامه الهی، سیاسی خود برای همه ایران و انقلاب اسلامی راهگشا بود و این وصیت نامه را باید خواند و درس‌ها گرفت و دستاوردهای انقلاب را حفظ کرد.

وی خاطر نشان کرد: ۱۴ خرداد فرصتی است برای اینکه ملت ایران اسلامی بار دیگر وفاداری خود را به انقلاب، مکتب امام و آرمان‌های او ابراز کند.

امام جمعه فیروزاباد افزود: یکی از ابعاد مکتب امام خمینی(ره) این بود که دشمن باور باشیم، اما دشمن باوری نباید ما را به وادی دشمن هراسی و دشمن تسلیمی بیاندازد، ایران اسلامی با رهبری خلف صالح امام امت هرگز در برابر دشمن تسلیم نخواهد شد و به هیچ کشوری باج نخواهد داد و در تمام عرصه ها از منافع و استقلال خود دفاع می کند.

بازدید فرماندار دنا از منطقه گردشگری کوه گل/قول درخشان‌زاده از نظارت مستمر بر اماکن گردشگری
دنبال کنید

وی اضافه کرد: یکی از سیاست‌های همیشگی دشمنان قداست شکنی از مقدسات است که فیلم سخیف و بی ارزش عنکبوت مقدس در راستای همین راهبرد کلان دشمن در اسلام هراسی و قداست شکنی از مقدسات است.

امام جمعه فیروزآباد خواستار پاسخ هنرمندان ایران به دشمن با تولید آثار دینی، انقلابی و ملی شد و گفت: هنرمندان با تولید آثار دینی، انقلابی و ملی پاسخ جریانات مسموم را بدهند.

انتهای پیام/خ


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi