سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

وضعیت امکانات و ماشین‌آلات راهداری رفسنجان بهبود یابد

نماینده مردم رفسنجان و انار در  مجلس،گفت:وضعیت امکانات و ماشین‌آلات راهداری رفسنجان بهبود یابد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 75152
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶

کرونا :

وضعیت امکانات و ماشین‌آلات راهداری رفسنجان  بهبود یابد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت،حجت‌ الاسلام حسین جلالی در جلسه‌ای در نشست راهداران شمال استان کرمان در رفسنجان، اظهار کرد: قبل از جداسازی راهداری از مسکن و شهرسازی زیرساخت های آن باید فراهم می شد که امروز با کمبود نیرو و زیرساخت مواجه نباشیم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در  مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان رفسنجان ۱۵۴۳ کیلومتر راه اصلی و فرعی را تحت پوشش دارد، افزود: برخی راه‌ها توسط خیران ایجاد شده اند که مربوط به ۴۰ سال قبل است و اکنون نیازمند ساماندهی هستند و از اول باید زیرسازی صورت گیرد و سپس آسفالت شوند و هرچه زودتر باید نسبت به جذب بودجه و اعتبار اقدام و ما هم در تهران پیگیری خواهیم کرد.

حجت الاسلام جلالی تصریح کرد: با توجه به مدیریت جدید راهداری کل استان و همتی که وجود دارد نسبت به تجهیز اداره راهداری رفسنجان و همچنین تأمین و بازسازی ماشین آلات آن همت مضاعفی صورت گیرد که نیروهای راهداری بتوانند به نحو احسن و به موقع به مردم و مسافران جاده ها خدمت رسانی کنند.

وی کمبود نیرو را از دیگر مشکلات اداره راهداری رفسنجان برشمرد و گفت: این موضوع هم باید با توجه به اینکه راهداری مجموعه پرکاری است با تصمیمات خوبی که گرفته می شود هرچه زودتر حل شود.

نماینده رفسنجان و انار در مجلس در ادامه به جذب ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای دوبانده سازی جاده رفسنجان_ زرند اشاره و ابراز داشت: این بودجه ها کفاف این مسیر را نمی دهد که باید پیگیری بیشتری شود تا اعتبارات افزایش یابد.

تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه درشهرستان باشت+تصاویر
دنبال کنید

حجت الاسلام جلالی با تأکید بر اینکه مجموعه جدید راهداری استان نسبت به حل مشکلات راهداری رفسنجان به کارها سرعت دهد، خاطرنشان کرد: ما هم در مجلس نسبت به قوانین مزاحم و رفع موانع همت خواهیم کرد.

 نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: علی‌رغم حوزه وسیعی که راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در رفسنجان باید پوشش دهد، ماشین آلات و امکاناتی که دارد کفاف این حوزه وسیع را نمی‌دهد و باید امکانات و تجهیزات آن افزایش یابد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi