پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

حمایت از کارافرینان؛ اولویت کاری مسئولان در سیرجان و بردسیر

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس در آیین تودیع و معارفه فرماندار ویژه سیرجان با بیان اینکه اکنون با توجه شرایط خاص کشور هیچ بهانه ای برای کار نکردن و حل نکردن مشکلات مردم کشور وجود ندارد،گفت:حمایت از کارافرینان اولویت کاری مسئولان در سیرجان و بردسیر باشد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 75134
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

کرونا :

حمایت از کارافرینان؛ اولویت کاری مسئولان در سیرجان و بردسیر

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، شهباز حسن پوربیگلری نماینده مردم سیرجان و بردسیر و رییس مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در آیین تودیع و معارفه فرماندار ویژه سیرجان حضور یافت.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس  در دوره یازدهم در ابتدای مراسم از خدمات ارزنده و تلاش های جناب آقای مهندس بهاالدینی در دوران مسئولیت ایشان در فرمانداری ویژه سیرجان تقدیر و تشکر بعمل آورد و همچنین ضمن تبریک به جناب اقای دکتر یعقوبی برای ایشان و تمامی خدمتگذاران انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی آرزوی توفیق و سربلندی کرد.

وی در ادامه گفت: اکنون با توجه شرایط خاص کشور هیچ بهانه ای برای کار نکردن و حل نکردن مشکلات مردم کشور وجود ندارد و باید با وحدت، همدلی و تمام توان در مسیر حل مشکلات مردم حرکت کنیم.

حسن پور ادامه داد: امروز شهرستان های سیرجان و بردسیر به کارگاه بزرگ سازندگی، توسعه و پیشرفت تبدیل شده اند و صنایع دو شهرستان به لطف خدا و دعای خیر مردم به رشد و بلوغ رسیده اند و بسیاری به سیرجان غبطه میخورند، اما ما نباید راضی باشیم و برای بهبود شرایط باید نهایت تلاش و همت خود را به کار ببریم.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس همچنین حمایت از کارافرینان را اولویت کاری مسئولین در سیرجان و بردسیر دانست و گفت: حمایت از کسانی که با تمام وجود در جهت رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری مردم تلاش می کنند را باید در اولویت بگذاریم و موانع را از سر راه تولیدکنندگان برداریم.

پیگیری جهت رفع مشکلات کارخانجات نساجی بروجرد
دنبال کنید

حسن پور همچنین از فرماندار جدید سیرجان درخواست کرد به صورت جدی و عملیاتی در جهت رونق تولید، ترغیب و تشویق سرمایه گذاران برای تولید و اشتغال و حمایت از تولیدکنندگان در سیرجان وارد میدان شود و فعالیت بیش از ۷۰۰ واحد صنعتی سیرجان را رصد کند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi