جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

معضلات ناشی از عدم اتمام پروژه کنار گذر بوکان، زیرساخت های شهر را ویران کرده است

نماینده مردم بوکان در مجلس گفت: معضلات ناشی از عدم اتمام پروژه کنار گذر بوکان، زیرساخت های شهر را ویران کرده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 75131
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

معضلات ناشی از عدم اتمام پروژه کنار گذر بوکان، زیرساخت های شهر را ویران کرده است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، انور حبیب زاده نماینده مردم بوکان  و عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی در جلسه ای که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین در سالن جلسات فرمانداری بوکان برگزار شد، گفت: در نظام جمهوری اسلامی همه در کنار هم برادرانه زندگی می کنند و باید با این دید به آذربایجان غربی نگریست چرا که تبعیض فساد ایجاد می کند.

وی با تاکید بر اینکه از اداره کل مسکن و شهرسازی آذربایجان غربی گلایه دارد، تصریح کرد : بنده  خواسته شخصی از وزیر و مدیر کل نداشته و ندارم چرا که معتقدم نوکر مردمی هستم که به بنده رای داده اند.

حبیب زاده افزود: من به عنوان نماینده مردم بوکان تنها می توانم در مجلس فریاد بزنم و تذکر بدهم  که چرا پروژه  کنار گذر بوکان  ۱۷ سال طول بکشد، آیا تبعیض نیست؟ در اسفندماه سال گذشته چهار کیلومتر از بزرگراه بوکان _ میاندوآب را با حضور استاندار مجددا کلنگ زنی شد علت این کوتاهی چیست؟

وی در ادامه به معضلات ناشی از عدم اتمام پروژه کنار گذر بوکان پرداخت و گفت: نبود کنارگذر، بحران کرونا در این شهرستان را  تشدید کرد و تردد ماشین های سنگین زیرساخت های شهر را ویران کرده و سبب ترافیک در داخل شهر شده است.

نماینده مردم بوکان در مجلس در ادامه سخنان خود به وضعیت مساکن مهر بوکان و پرداخت و گفت: این مساکن  در سایه عدم نظارت از مصالح نامرغوب و کمبود امکانات مناسب می نالد، دیوارها آنچنان نازک است که همسایه ها صدای همسایه را می شنوند که  از نظر شرعی هم  مشکل دارد.

جاده های چندین روستای برف گیر فریدون‌‍ شهر مسدود است؛ مردم آذوقه و خوراک کافی ندارند
دنبال کنید

وی افزود: در کنار این وضعیت مدیرعاملان شرکتهای تعاونی مسکن دارای بهترین خانه ها و خودروها هستند. آیا نباید بر این پروژه نظارت کافی می شد؟

حبیب زاده در ادامه افزود: خیابان های منتهی به مسکن مهر آسفالت نشده و ساکنان آن  باید چکمه بپوشند و در  گل و لای رفت  و آمد کنند در این شرایط ۹۰ تن قیر تحویل دادید آیا این مقدار قیر می تواند دردی از شهر حل کند.

وی در  پایان ضمن آنکه  از نبود مدرسه در مسکن مهر انتقاد کرد و گفت: در حالی که  مقام معظم رهبری بر ساخت مسکن محرومان تاکید فرموده اند چهار شرکت تعاونی مسکن در بوکان با مشکلاتی روبه رو هستند وتا ساعت ۱۲ شب منتظر بودند تا معاون وزیر تشریف بیارند ولی متاسفانه  نتوانستند در جلسه حضور پیدا کنند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi