پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

اقدامات مهم قبل از کاشت مو

اقدامات مهم قبل از کاشت مو کاشت مو یکی از معروف ترین روش های جراحی زیبایی می باشد که یک راه حل مطمئن برای الگوی طاسی است. داروهای پزشکی تنها در مراحل اولیه طاسی تاثیر خودش را می گذارد و اگر...

اختصاصی کرونا

کد خبر : 75112
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵

کرونا :

اقدامات مهم قبل از کاشت مو

 

اقدامات مهم قبل از کاشت مو

کاشت مو یکی از معروف ترین روش های جراحی زیبایی می باشد که یک راه حل مطمئن برای الگوی طاسی است. داروهای پزشکی تنها در مراحل اولیه طاسی تاثیر خودش را می گذارد و اگر به طور منظم نیز مصرف شود باعث رشد بیش از حد موهای سر نخواهد شد. برای رفع دائمی الگوی طاسی می توانید به بهترین دکتر کاشت مو در شیراز مراجعه کنید تا با انتخاب دکتر کاشت مو، بهترین نتیجه را دریافت نمایید. برای این که نتیجه خوبی را از کاشت مو کسب کنید باید اقدامات مهم قبل از کاشت مو را رعایت کنید.

کاندیدای مناسب کاشت مو

اگر شما بانک موی مناسب و فولیکول قوی برای اهدا دارید، کاشت مو گزینه  مناسبی برای شما می باشد. کاشت مو گزینه مناسبی برای افراد بالای ۳۰ سال است که الگوی ریزش ثابتی دارند. جوان هایی که الگوی ریزش آن ها پراکنده و ثابت نشده است، کاشت مو برای آن ها بسیار مناسب نخواهد بود. از دیگر کاندیدهای مناسب کاشت مو می توان به افراد زیر اشاره نمود:

  • خانم ها با موهای نازک یا الگوی ریز
  • مردانی که دچار آلوپسی آندروژنیک هستند که اغلب این افراد را با طاسی الگوی مردانه می شناسند.
  • افرادی که به دلیل عوارض جراحی، دچار ریزش مو شده اند.
  • افرادی که به تغییر حالت خط موهای خود تمایل دارند.
  • افرادی که به دلیل سوختگی یا هر گونه زخم روی سر خود دچار ریزش مو شده اند.

اقدامات مهم قبل از کاشت مو 1

کاندیدای نامناسب کاشت مو

در ادامه به معرفی کاندیدای نامناسب کاشت مو می پردازیم:

  1. افرادی که فولیکول های اهدایی کافی ندارند.
  2. افرادی که به دلیل شیمی درمانی، موهای خود را از دست داده اند.
  3. خانم هایی که طاسی گسترده ای دارند.

سایت تاپتنا با دارا بودن بیش از هزاران بازدید ماهانه بعنوان یکی از برترین و پر بازدیدترین وب سایتهای تخصصی در زمینه آرایشی و بهداشتی،‌ سلامتی و زیبایی می‌باشد. تمامی بازدیدکنندگان سایت تاپتنا علاقه مند به حوزه های زیبایی و سلامتی هستند. بنابراین تبلیغات در سایت تاپتنا برای پزشکان، کلینیک های زیبایی و شرکت های فعال در حوزه پزشکی و زیبایی میتواند کاملا هدفمند باشد.

اعزام تجهیزات توپخانه ای و زرهی ارتش به مناطق مرزی نزدیک به قره باغ
دنبال کنید

اقدامات مهم قبل از کاشت مو 2

اقدامات لازم قبل از کاشت مو

یکی از مهم ترین نکته ای که باید قبل از کاشت مو مد نظر داشته باشید این است که با شیوه درمان، واقع بینانه برخورد کنید و اگر از بانک موی قدرتمندی بر روی سر خود برخوردار نیستید، انتظار معجزه و پوشش کامل بعد از درمان نداشته باشید. هزینه کاشت مو یکی از مهم ترین موضوع و تعیین کننده درانجام این شیوه درمانی می باشد. مهم ترین عامل تعیین کننده هزینه در کاشت مو، وسعت طاسی سر و روش انتخابی برای کاشت مو است.

به طور کلی کاشت مو روشی برای جلوگیری از ریزش مو محسوب نمی شود. کاشت مو پوششی برای بخش طاسی سر ایجاد می کند اما نمی تواند ریزش موها و از خالی شدن جلوی سر جلوگیری نماید. از دیگر نکاتی که می توان به آن اشاره کرد این است که داروهای مصرفی خود را قبل از اقدام به کاشت به پزشک خود اطلاع دهید تا از هرگونه عوارض احتمالی ناشی از مصرف دارو جلوگیری نماید. برای انتخاب پزشک خود می توانید به لینک بهترین دکتر کاشت مو مراجعه کنید. سایت تاپتنا لیست اسامی پزشکان کاشت مو را به شما معرفی کرده است.

کاشت مو یک روش سریع برای موهای از دست رفته محسوب نمی شود و تقریبا یک سال نیاز به زمان است تا این شیوه تاثیر بگذارد. مثل روش های دیگر این روش نیز از عوارض جانبی برخوردار است. لازم به ذکر است مصرف دخانیات عوارض این روش را در فرد افزایش می دهد. در ادامه به اقدامات لازم قبل از کاشت مو اشاره خواهیم کرد:

  1. صبح روز کاشت مو استحمام کنید و موهایتان را با شامپوهای همیشگی بشویید.
  2. از اسپری، ژل یا دیگر مواد حالت دهنده مو به هیچ عنوان استفاده نکنید.
  3. اگر از کلاه گیس استفاده می کنید قبل از شامپو زدن کلاه گیس را جدا کنید و قبل از جراحی از آن استفاده نکنید.
  4. لباس راحت بپوشید تا هنگام پوشیدن و درآوردن لباس به روی پوست سر شما کشیده نشود. توجه به این نکته موجب می شود که هیچ آسیبی به موهای پیوند شده وارد نشود.
  5. صبح روز جراحی صبحانه سبک میل کنید و اگر زمان جراحی بعد از ظهر تعیین شد، قبل از مراجعه به کلینیک ناهار سبک میل کنید.
  6. نوشیدن نوشیدنی های کافئین دار موجب می شود که میزان خون ریزی حین عمل افزایش یابد و همچنین به داروهایی که حین کاشت مو به شما تزریق می شود، حساسیت نشان دهید.
  7. ممکن است طی جراحی داروهایی به شما تزریق شود که بعد از آن احساس خواب آلودگی داشته باشید به همین دلیل بعد از جراحی اجازه رانندگی نخواهید داشت.
  8. بعد از جراحی سر زیباجو بانداژ می شود که در صبح روز بعد باید بعد از حمام کردن، برداشته شود.
وزیر جهاد کشاورزی: لایحه ایجاد چهار منطقه ویژه کشاورزی به مجلس ارسال می‌شود
دنبال کنید

اقدامات مهم قبل از کاشت مو 3

کلام آخر

زمانی که شما متقاضی کاشت مو هستید باید اقداماتی را انجام دهید و توصیه هایی را رعایت نمایید. موهای سالم و پر پشت یکی از مهم ترین جنبه زیبایی افراد محسوب می شود و همچنین ریزش موی شدید باعث کاهش اعتماد به نفس در افراد می شود. ریزش مو می تواند نشان دهنده عدم سلامتی، رژیم غذایی نامناسب و سبک زندگی نادرست افراد باشد که با اصلاح و درمان ریزش مو قطع شود اما در برخی از مواقع به دلیل اختلالاتی مثل: الگوی طاسی مردانه یا زنانه ریزش مو رفع نخواهد شد. امروزه روش های مختلفی برای رفع این مشکل وجود دارد و شما می توانید برای چهره ای زیباتر به بهترین دکتر کاشت مو در شیراز مراجعه کنید و به نکات ذکر شده را قبل از کاشت انجام دهید.

 

 

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi