جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

امکانات درمانی شهرستان خاش و میرجاوه مطلوب نیست؛ وزارت بهداشت به وعده های خود عمل کند

نماینده مردم خاش، میر جاوه ، بخشهای نصرت آباد و کورین در مجلس گفت: امکانات درمانی شهرستان خاش و میرجاوه مطلوب نیست و انتظار می رود وزارت بهداشت به وعده های خود در این زمینه عمل کند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 75097
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶

کرونا :

امکانات درمانی شهرستان خاش و میرجاوه مطلوب نیست؛ وزارت بهداشت به وعده های خود عمل کند

اسماعیل حسین زهی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به وضعیت بهداشت و درمان حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: وضعیت حوزه انتخابیه اینجانب از لحاظ امکانات بهداشتی و درمانی بسیار ضعیف است و علی رغم پیگیری های متعدد و مکاتبات صورت گرفته هیچ اقدام مثبتی انجام نشده است.

وی افزود: شهرستان تفتان فاقد مرکز بهداشت و حتی بیمارستان است که این موضوع بسیار نگران کننده است با توجه به عدم امکانات بهداشتی در این شهرستان پیگیری هایی انجام گردید اما اقدامی صورت نگرفته و فقط در حد قول بوده اند.

نماینده مردم خاش، میر جاوه ، بخشهای نصرت آباد و کورین در مجلس گفت: سرانه بهداشتی حوزه انتخابیه نسبت به شهرستان های دیگر بسیار ناچیز است و حتی در مقایسه با شهرستان های سیستان و بلوچستان هم پایین تر است چرا که آنها دانشگاه علوم پزشکی دارند و از این طریق امکانات بهداشتی و درامنی را دریافت می کنند.

حسین زهی اظهار کرد: بیمارستان شهرستان خاش با کمبود پزشک متخصص مواجهه است و انتظار داریم سهمیه مناطق محروم در کنکور سراسری برای حوزه انتخابیه ام لحاظ شود تا برای آینده مشکلی در خصوص تامین پزشک بوجود نیاید.

وی عنوان کرد: وزارت بهداشت باید نگاه ویژه ای برای حل مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه ام داشته باشد و تنها به دادن وعده اکتفا نکند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi