جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

راه های مواصلاتی بین شهری و روستایی استان مرکزی؛ نیازمند رسیدگی جدی دولت

عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس گفت: راه های مواصلاتی بین شهری و روستایی استان مرکزی، نیازمند رسیدگی جدی دولت است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 75091
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵

کرونا :

راه های مواصلاتی بین شهری و روستایی استان مرکزی؛ نیازمند رسیدگی جدی دولت

علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان و عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در خصوص وضعیت راه های مواصلاتی بین شهری و روستایی استان مرکزی گفت: راه های مواصلاتی استان نیازمند رسیدگی جدی دولت است که دولت و وزارت راه شهرسازی، باید راه های مواصلاتی استان را بهبود ببخشد.

 وی ادامه داد: جاده نراق-مشهد اردهال نیازمند رسیدگی است؛ زیرا وضعیت مناسبی ندارد وحتی جاده زیر آب نیز به دلیل تصادفاتی که در این محور به وقوع می رسد، باید مورد بازسازی و عملیات تعمیر قرار گیرد تا میزان تصادفات در این محور ها کاهش پیدا کند.

وی افزود: در خصوص راه های مواصلاتی روستایی در استان مرکزی، وضعیت بسیار نامناسب است که در این خصوص نمایندگان استان طی جلسات متعددی که با مدیران سازمان برنامه و بودجه ،وزارت راه وشهرسازی ومدیران استانی برگزار کردند، بنا شد که در سریع ترین زمان ممکن راه های مواصلاتی روستایی در استان مرکزی بهبود پیدا کرده و مسیرها بازسازی و آسفالت شوند.

نماینده مردم محلات ودلیجان در مجلس خاطرنشان کرد: وزارت راه وشهرسازی در خصوص بازسازی مسیرهای مواصلاتی بین شهری و روستایی استان مرکزی قول های مساعد دادند که انتظار می رود با تامین اعتبارات لازم و رسیدگی به موقع، وضعیت تغییر کرده و مردم استان مرکزی به راحتی و با اطمینان خاطر در مسیر های استان تردد کنند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi