شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

معیشت مرزنشینان باید با استفاده از فرصت های مرز تامین شود

نماینده مردم بانه و سقز در مجلس با بیان اینکه مرز فرصتی مناسب برای مرزنشینان است و باید مرزنشینان با امنیت و آرامش از این فرصت استفاده کنند،گفت:معیشت مرزنشینان باید با استفاده از فرصت های مرز تامین شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 75046
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

معیشت مرزنشینان باید با استفاده از فرصت های مرز تامین شود

به گزارش خبرگزاری خانه  ملت، بهزاد رحیمی در شورای اداری شهرستان بانه که در بخش آرمرده این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: معیشت مرزنشینان باید با استفاده از فرصت های مرز مانندکارت های سوخت، کارت های مرزنشینی و بازگشایی معابر موقت مرزی تامین شود.

نماینده مردم  سقز و بانه در مجلس  شورای اسلامی افزود: مرز فرصتی مناسب برای مرزنشنینان است و باید مرزنشینان با امنیت و آرامش از این فرصت استفاده کنند.

وی ادامه داد: یکی از آسیب های اقتصادی کشور کاهش ارزش پول ملی و یارانه ای که به کالاها اساسی اختصاص می یابد، است و این مهم باعث شده که این کالا به کشورهای همسایه قاچاق شود.

رحیمی گفت: مجلس در بودجه امسال زمینه حذف ارز ترجیحی را فراهم کرد و به دولت اجازه حذف ارز را داد و نقدهای زیادی به اجرای طرح حذف ارز ترجیحی شده است.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس ادامه داد: باید بخشداری ها پایش ساکنان نوار مرزی را با دقت انجام دهند چون بعضی افراد که در مرزها ساکن نیستند از سهم مرزنشینان استفاده می کنند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi