پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تامین مسکن از اساسی ترین وظایف کارگزاران نظام است

عضو مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس در دیدار با مدیران بنیاد مسکن استان با بیان اینکه تامین مسکن از اساسی ترین وظایف کارگزاران نظام است، گفت: مدیران فهرستی از قوانین ناکارآمد را در اختیار مجلسی‌ها بگذارند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 75019
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶

کرونا :

تامین مسکن از اساسی ترین وظایف کارگزاران نظام است

به خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، لطف‌اله سیاه‌کلی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک و عضو مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیران بنیاد مسکن که در سالن جلسات بنیاد مسکن استان قزوین صورت گرفت، گفت: هر مدیری باید از مسیر قانون اهداف و برنامه‌های دستگاه متبوع خود را محقق کند و مدیران باهوش و توانمند کسانی هستند که به قوانین موضوعه و مقررات درون دستگاه و بین دستگاهی اشراف دارند.

وی مدیران دستگاه‌های اجرایی را بهترین مرجع برای تشخیص قوانین مزاحم و ناکارآمد دانست و اضافه کرد: انتظار ما از مدیران و معاون دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی این است که فهرستی از قوانین ناکارآمد که سبب تضییع حقوق عامه می‌شود را تهیه کرده و در اختیار ما بگذارند تا بتوانیم در مجلس با کمک سایر نمایندگان آنها را اصلاح کنیم.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با بیان اینکه عدالت‌محوری اساس طراحی و تصویب قانون در مجلس یازدهم است، ادامه داد: تلاش مجلس انقلابی این است که قوانین طوری تصویب شوند که اجرای آنها منجر به افزایش عدالت اجتماعی شود و بنابراین هر قانونی که با عدالت منافات دارد، باید حذف شده و یا مورد اصلاح و جرح و تعدیل قرار بگیرد.

وی افزود: اگر جایی با مانع قانونی روبه‌رو می‌شویم، نباید قانون را بشکنیم. بلکه بهترین راه این است که با منعکس کردن مشکلات قانون به قوه مقننه زمینه اصلاح آن را فراهم کنیم تا آن مانع برای همیشه از پیش پای ما و همه مدیران و مردم برداشته شود. البته باید برای مدیران دغدغه‌مند نسبت به اصلاح قانون امتیازهایی در نظر بگیریم.

انسجام، مدیریت و همدلی ادارات در شهرستان کازرون زبانزد مسولین استانی است
دنبال کنید

عضو مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس مهاجرت معکوس از شهر به روستا را یکی از نتایج مهم اجرای طرح‌های مسکن روستایی دانست و گفت: اگر کیفیت سکونت و زیست در روستاها را به حد مطلوب برسانیم و هزینه زندگی در این نقاط را به حداقل برسانیم، به هدف خود یعنی مهاجرت معکوس می‌رسیم.

سیاهکلی با اشاره به اهمیت بالای حساب ۱۰۰ امام خمینی(ره) افزود: برای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی بنیاد مسکن به ویژه در حوزه تولید مسکن و ایجاد راه‌های روستایی باید این حساب چندین برابر حالت فعلی اعتبار داشته باشد و به همین خاطر باید اطلاع‌رسانی این حوزه را خیلی‌تقویت کنیم تا بتوانیم با جذب بودجه به این حساب کارهای اساسی در روستا و مناطق محروم انجام دهیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi