جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آخرین وضعیت کارخانه بیواتانول باشت از زبان استاندار کهگیلویه و بویراحمد/ فرهنگ حمایت از سرمایه‌گذار نهادینه شود

به گزارش کرونا از یاسوج، سید علی احمدزاده در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه در خصوص آخرین وضعیت کارخانه بیواتانول باشت گفت: با وزیر صمت در خصوص این کارخانه صحبت کردم و وزیر گفت در کرمانشاه هم نظیر چنین کارخانه‌ای در حال احداث است بنابراین وزارتخانه توان اجرای همزمان دو کارخانه  بیواتانول را ندارد. استاندار 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 74973
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

کرونا :

آخرین وضعیت کارخانه بیواتانول باشت از زبان استاندار کهگیلویه و بویراحمد/ فرهنگ حمایت از سرمایه‌گذار نهادینه شود

به گزارش کرونا از یاسوج، سید علی احمدزاده در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه در خصوص آخرین وضعیت کارخانه بیواتانول باشت گفت: با وزیر صمت در خصوص این کارخانه صحبت کردم و وزیر گفت در کرمانشاه هم نظیر چنین کارخانه‌ای در حال احداث است بنابراین وزارتخانه توان اجرای همزمان دو کارخانه  بیواتانول را ندارد.

استاندار  کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: وزیر صمت راهکار داده که یا برای کارخانه باشت سرمایه‌گذار پیدا شود، یا اینکه صبر کنیم تا کارخانه کرمانشاه به اتمام برسد.

وی در ادامه سخنان خود در این نشست با اشاره به رشد ۹.۷ درصدی اقتصاد استان در سال ۱۴۰۱ گفت: استان در سال جاری باید به این هدف برسد که نیازمند ایجاد تفکر جدید در مدیران برای تحول در اقتصاد هستیم.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیران و فرمانداران حاضر در  جلسه گفت: هر کسی ایده و فکری برای تحول در اقتصاد  استان دارد ارائه کند تا در حوزه اشتغال و تولید استان تغییر ایجاد شود.

احمدزاده با تاکید بر تمرکز در حوزه تولیدات دانش‌بنیان گفت: برنامه‌ریزی کنیم از مصرف درون استانی به برون استانی برویم و علاوه بر اینکه محصولاتمان به استان‌های همجوار ارسال شود در صادرات به خارج کشور و ارزآوری در این زمینه استفاده شود.

وی در خصوص اینکه چرا عمان به عنوان کشور مقصد محصولات استان کهگیلویه و بویراحمد مشخص شده گفت: اقدامات خوبی در زمینه صادرات محصولات استان به عمان صورت گرفته که در جلسات آینده به آن می‌پردازم.

احمدزاده در بخش سوم سخنان خود با بیان اینکه برای رسیدن به رشد ۹.۷ درصدی بخش اقتصادی نیازمند سرمایه‌گذاری کلانی هستیم، گفت: فرهنگ حمایت از سرمایه‌گذار در استان نهادینه شود.

جامعه اسلامی دانشجویان: مقابل هرگونه فساد در علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد کوتاه نمی‌آییم
دنبال کنید

وی بیان کرد: متاسفانه گاهی شاهد فشار بر سرمایه‌گذاری هستیم، کارخانه در استان با ۱۷۰ کارگر می‌چرخد اما آنقدر سرمایه‌گذار تحت فشار قرار گرفته که ۳۰۰ نیرو جذب شده است لذا فرهنگ حمایت از سرمایه‌گذار  در استان تقویت کنیم.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi