سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

جوان ۲۷ ساله در اثر غرق شدن در رودخانه زرینه (جیغاتی) جان باخت

به گزارش کرونا از ارومیه به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر آذربایجان ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌غربی یحیی خلیلی سرپرست معاونت امداد و نجات  جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی با اشاره به غرق شدن یک جوان میاندوآبی در محل شنا ممنوع اظهار داشت: ساعت ۱۴ ، ۳۰ دقیقه امروز ۶ خرداد ۱۴۰۱، در پی اعلام حادثه در روستای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 74908
تاریخ انتشار : شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶

کرونا :

جوان ۲۷ ساله در اثر غرق شدن در رودخانه زرینه (جیغاتی) جان باخت

به گزارش کرونا از ارومیه به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر آذربایجان ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌غربی یحیی خلیلی سرپرست معاونت امداد و نجات  جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی با اشاره به غرق شدن یک جوان میاندوآبی در محل شنا ممنوع اظهار داشت: ساعت ۱۴ ، ۳۰ دقیقه امروز ۶ خرداد ۱۴۰۱، در پی اعلام حادثه در روستای حیدرآباد شهرستان میاندوآب و درخواست پشتیبانی ۱۲۵،عوامل امدادی جمعیت هلال احمر میاندوآب بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با توجه به درخواست پشتیبانی آتش‌نشانی و اورژانس،تیم سیلاب جمعیت هلال احمر میاندوآب به محل حادثه اعزام شدند.

خلیلی تصریح کرد: در این عملیات امدادگران جمعیت هلال احمر با استفاده از یک قایق جیمی پیکر جوان غریق را رهاسازی و تحویل عوامل اورژانس کردند.

وی با اشاره به گرم شدن هوا از همه هموطنان خواست نسبت به هشدارها در مورد شنا و ورود به آب در مناطق ممنوعه توجه فرمایند تا احیانا گرفتار حادثه نشوند. 

انتهای پیام/

 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi