جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پیمانکارانی که با زد و بند پیمان می‌گیرند/نظارتی بر آب بخش دیشموک نیست

به گزارش کرونا از دیشموک، حجت الاسلام علی اکبر راوند اظهار کرد: اداراتی همچون کمیته امداد امام خمینی، بهزیستی، بنیادعلوی، بنیاد برکت و صندوق کارآفرینی امید تسهیلات داده که ضرورت دارد تا شعار سال عملیاتی و آموزش های دانش بنیان به جوانان مستعد جویای کار داده شود. وی افزود: گروهی به درخواست استاندار و اداره

اختصاصی کرونا

کد خبر : 74890
تاریخ انتشار : شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

کرونا :

پیمانکارانی که با زد و بند پیمان می‌گیرند/نظارتی بر آب بخش دیشموک نیست

به گزارش کرونا از دیشموک، حجت الاسلام علی اکبر راوند اظهار کرد: اداراتی همچون کمیته امداد امام خمینی، بهزیستی، بنیادعلوی، بنیاد برکت و صندوق کارآفرینی امید تسهیلات داده که ضرورت دارد تا شعار سال عملیاتی و آموزش های دانش بنیان به جوانان مستعد جویای کار داده شود.

وی افزود: گروهی به درخواست استاندار و اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی در روستاها اطلاعات خانوارها را جمع و توقعاتی ایجاد کردند که نیاز است این جمع بندی اطلاعات و نیازهای روستایی مورد توجه و طبق شعار سال در این فرصت باقی مانده زمینه تحقق آن اجرا شود.

راوند با اشاره به کمبود نیرو در نظارت بر بازار ادامه داد: اگر نیرو در بخش دیشموک برای نظارت بر بازار کم است، چرا خودمان به همدیگر رحم نکنیم.

امام جمعه دیشموک با اشاره به احتکار توسط برخی بازاریان گفت: تک تک ما باید توجه کرده و از این فعل حرام دوری و اگر کسی را دیدیم که احتکار می‌کند به مردم معرفی کنیم.

وی با اشاره به دهم خرداد روز جهانی بدون دخانیات گفت: در بخش دیشموک سن مصرف دخانیات به دانش آموزان رسیده است، اگر به این مسئله توجه نکنیم فرزندان مان از دست می روند.

امام جمعه دیشموک با اشاره به اتفاقات در حوزه آب چاروسا گفت: متأسفانه پیمانکارانی به کار گرفته می شوند که با زد و بند پیمان می گیرند.

وی گفت: در حوزه آب در بخش دیشموک نظارتی نیست، از دولت انقلابی خواستار تعیین تکلیف مدیران غیر انقلابی هستیم که از استاندار خواستار توجه و ایجاد تحول در این زمینه هستیم.

گزارش عملکرد دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 1400
دنبال کنید

راوند با اشاره به نیمه کاره رها شدن سالن روستای درغک افزود: چرا سالن روستای درغک را تکمیل نمی کنند، چرا غیر اصولی ساخته شد، چرا از زمان ساخت آن بیش از ده سال می گذرد

امام جمعه دیشموک ادامه داد: این سالن فرسوده شده که از مسئولان استانی خواستار بررسی وضعیت این سالن ورزشی هستیم.

وی با اشاره به سخنان و توصیه های رهبری به نمایندگان مجلس هم گفت: در مدیریت کشور مسائل اساسی و فرعی داریم که باید به مسائل اصلی همچون معیشت مردم و تورم ورود تا بازار به سمت اسلامی شدن جلو برود.

راوند ادامه داد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی نباید در انتصابات دخالت کنند نمایندگان مجلس باید اجازه دهند تا دولت کار خودش را انجام که تاکنون چندین بار در این زمینه تذکر داده شد و ضرورت دارد مسئولان در دولت و استاندار استان این فرمایش رهبری را مدنظر قرار دهند.
انتهای پیام/۸۲۰۲۷
 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi