جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

وزارت بهداشت امکانات و تجهیزات پزشکی بیمارستان کنارک را تامین کند

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس گفت: انتظار می رود براساس توافق صورت گرفته وزارت بهداشت با نیروی دریایی ارتش تجهیزات این بیمارستان را تامین کنند؛ بالاخره ساختمان را نیروی دریایی ساخت و تامین تجهیزات برعهده وزارت بهداشت بوده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 74847
تاریخ انتشار : جمعه ۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

کرونا :

وزارت بهداشت امکانات و تجهیزات پزشکی بیمارستان کنارک را تامین کند

معین الدین سعیدی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: توانستیم مجوز ماده ۲۳ را برای ۲ پروژه بیمارستان شهرستان های پلان و چابهار اخذ کنیم و از موضوعات اساسی منطقه محسوب می شوند.

وی افزود: با اعتبارات محرومیت زدایی تعداد ۳۵ خانه بهداشت را کلنگ زنی کردیم و این هم فقط در یک شهر اتفاق افتاده است اما در مجموع حوزه انتخابیه حدود ۸۰ خانه بهداشت در دست ساخت است.

این نماینده مردم در مجلس گفت: با همه تلاش هایی که صورت می گیرد و در حال اخذ امکانات هستیم اما شاخص های ما در حوزه سلامت با دیگر نقاط کشور بسیار چشم گیر است.

نماینده مردم چابهار در مجلس عنوان کرد: پیگیری هایی برای تجهیز بیمارستان کنارک انجام دادیم که هنوز وزارت بهداشت همکاری لازم را در این رابطه نداشته است لذا انتظار می رود براساس توافق صورت گرفته وزارتخانه با نیروی دریایی ارتش  تجهیزات این بیمارستان را تامین کنند؛ بالاخره ساختمان را نیروی دریایی ساخت و تامین تجهیزات بر عهده وزارت بهداشت بوده است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi