پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

ترکیب جدید هیأت رئیسه مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی مشخص شد

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس از برگزاری انتخابات مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی و ترکیب جدید هیأت رئیسه این مجمع خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 74796
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

کرونا :

ترکیب جدید هیأت رئیسه مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی مشخص شد

هاجر چنارانی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت   با اشاره به برگزاری انتخابات مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی، اظهار کرد: در این امروز جلسه محمد صفائی دلوئی  نماینده مردم  گناباد و بجستان به عنوان رئیس، علی آذری نماینده مردم قوچان و فاروج به عنوان نایب رئیس، هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور و فیروزه به عنوان سخنگو و بهروز محبی نجم آبادی  نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن به عنوان دبیر مجمع با رأی اعضا برگزیده شدند.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس ادامه داد: بر اساس آخرین آمار پس از تهران پر جمعیت‌ترین شهر ایران مشهد است که این موضوع نیازمند برنامه‌‎ریزی‌های مختلف است. در حال حاضر جمعیت ۳٫۵ میلیونی شهر مشهد موجب شده سایر شهرستان‌های استان که قریب به ۳۸ شهرستان است مورد غفلت واقع شوند.

وی با بیان اینکه با وجود درآمدهای بسیار خراسان رضوی اما سهم این استان در بودجه کمتر از ۴ درصد است، گفت: از جمله برنامه‌های هیأت رئیسه جدید مجمع، عدالت محوری و توزیع عادلانه اعتبارات در استان و بودجه کشوری است./

پایان پیام

 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi