پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

توسعه‌ی زیر ساخت های آبرسانی در شوش و کرخه تسریع می گردد

نماینده مردم شوش در مجلس گفت: در نشست با معاون وزیر نیرو پیگیر حل مشکلات آب و فاضلاب حوزه انتخابیه بوده ام و در این رابطه نیز مواردی مصوب گردید.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 74784
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

کرونا :

توسعه‌ی زیر ساخت های آبرسانی در شوش و کرخه تسریع می گردد

محمد کعب عمیر در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به نشست با معاون وزیر نیرو اشاره کرد و گفت: در این نشست پیگیر حل مشکلات حوزه آب و فاضلاب شهرستان های شوش و کرخه بوده ام و قول هایی نیز در این رابطه داده شد.

وی افزود: در این نشست مباحث و مشکلات موجود در حوزه آب و فاضلاب حوزه انتخابیه را مطرح نمودم و خواستار تخصیص اعتبار  برای پروژه های آب و فاضلاب شوش و کرخه شدم.

نماینده مردم شوش بیان کرد: در این نشست مواردی جهت بهبود وضعیت آبرسانی به حوزه انتخابیه مصوب گردید که شامل پیگیری تخصیص اعتبار و تفاهمنامه با بانک برای  استفاده از ظرفیت ماده ۵۶ فاضلاب شوش، تخصیص اعتبار برای خرید لوله جهت حل مشکلات روستاهای شوش وکرخه، پیگیری خرید بیل بکهول برای ادارات ابفای شوش وکرخه،تخصیص اعتبار برای خرید ژنراتور و بررسی پروژه های آبرسانی  شهرستان های شوش وکرخه بوده است.

کعب عمیر افزود: همچنین افزایش ظرفیت تولید آب شهر الوان از طریق احداث چندحلقه چاه یا انتقال آب از رودخانه کرخه و تهیه آب شیرین کن جهت بالابردن کیفیت آب، راه اندازی فیلتراسیون وکلرزنی برای تاسیسات آبرسانی در سطح شهرستان های شوش وکرخه،اصلاح وتوسعه شبکه به طول ۳۰ کیلومتر جهت ۱۲۰ روستای شهرستان های شوش وکرخه، تسریع در تجهیز چاه های حفاری شده روستاهای محور چعب و جریه سیدراضی و تسریع در پروژه آبرسانی  ۵۸ روستا که از فروردین ماه کار اجرایی آن شروع شده از دیگر مصوبات این جلسه بوده است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدوارم با انجام گرفتن این مصوبات مشکلات آبرسانی در شوش و کرخه مرتفع گردد و  تلاش ها ادامه خواهد داشت تا روزی که در بهترین شرایط قرار بگیریم ./

تملک واحدهای تولیدی توسط بانک ها
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi