چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

جایگاه شهرداری ویژه برای شهر ری درنظر گرفته شود

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: منطقه ۲۰ مانند سایر مناطق شهری تهران نیست و دارای تاریخ ۸ هزار ساله و ساختار جداگانه‌ای است لذا باید موضوع اختصاص شهرداری ویژه به شهرری مورد توجه قرار گیرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 74745
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

کرونا :

جایگاه شهرداری ویژه برای شهر ری درنظر گرفته شود

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، سید علی یزدی‌خواه در نخستین اجلاس مجمع معماری و شهرسازی استان تهران اظهار داشت: در دهه ۴۰ جانمایی دفن زباله تهران انجام شده و در حدود ۵۵ سال است که این مرکز در حال فعالیت است.

وی افزود: در سال‌های گذشته جانمایی شهرک‌های مسکونی از لحاظ سرانه خدمات شهری و دسترسی به نسبت شرایط آن زمان قابل توجه است و مهندسان حوزه شهرسازی اقدام درخور توجهی در این زمینه داشتند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: نهضت مسکن ملی و الگوی تولید مسکن در کشور ما آغاز شده لذا باید نقش مردم را در اداره کشور و جامعه باور داشته باشیم و مجلس نیز آمادگی کامل برای اصلاح جایگاه تعاونی‌ها دارد.

یزدی خواه تصریح کرد: منطقه ۲۰ مانند سایر مناطق شهری تهران نیست و دارای تاریخ ۸ هزار ساله و ساختار جداگانه‌ای است لذا باید موضوع اختصاص شهرداری ویژه به شهرری مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: ری از دوره اول مشروطه تا پیش از انقلاب ۲ نماینده مستقل داشته اما در حال حاضر خواستار نماینده مستقل در مجلس شورای اسلامی و شهرداری ویژه است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi