جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اعتباری بالغ بر 49 میلیارد تومان برای ساخت بیمارستان 250 تختخوابی ساوه اختصاص یافت

نماینده ساوه و زرندیه در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده اعتباری بالغ بر ۴۹ میلیارد تومان برای ساخت بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی ساوه اختصاص یافت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 74686
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

کرونا :

اعتباری بالغ بر 49 میلیارد تومان برای ساخت بیمارستان 250 تختخوابی ساوه اختصاص یافت

محمد سبزی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: شهرستان ساوه در طول سالیان گذشته در حوزه بهداشت و درمان امکانات و بیمارستان مناسبی نداشته است و هیچ توجهی در این رابطه به شهرستان ما نشده بود.

وی افزود: شهرستان ساوه یک بیمارستان قدیمی ساز دارد و آن نیز فرسوده است لذا با توجه به عدم بیمارستان مطلوب تلاش کردیم تا ساخت بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی که در دوره های گذشته کلنگ آن به زمین زده شده بود اما هیچ اقدام دیگری برای آن انجام نداده بودند را شروع کنیم.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس گفت: در سال گذشته پی ریزی و زیرساخت بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی شروع شد و در لایحه بودجه امسال هم ۹ میلیارد تومان برای ساخت آن در نظر گرفته بودند اما با پیگیری های انجام شده از سوی کمیسیون تلفیق این رقم را به ۴۹ میلیارد تومان رساندم.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: مقرر شده است حدود ۱۵۰ میلیارد تومان هم از سوی فرد خیری برای ساخت این بیمارستان کمک شود و پیش بینی ما این بوده که در یکی دو سال آینده به بهره برداری برسد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi