شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اجرایی 62 درصدی طرح هادی روستایی در رزن و درگزین/ توسعه زیر ساخت‌های روستایی ضروری است

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس با بیان اینکه  توسعه زیر ساخت‌های  روستایی در رزن و درگزین ضروری است،گفت: ۶۲ درصد از طرح هادی روستایی در رزن و درگزین اجرایی شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 74674
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

اجرایی 62 درصدی طرح هادی روستایی در رزن و درگزین/ توسعه زیر ساخت‌های روستایی ضروری است

حسن لطفی در گفت وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت با اشاره به وضعیت اجرایی طرح هادی روستایی در رزن و درگزین گفت: طرح هادی روستایی در  رزن و درگزین  عملکرد مثبتی داشته است اما با توجه به بافت‌ های  روستایی  گسترده در رزن و درگزین، روستاییان انتظار  دارند عملیات آسفالت معابر سرعت بگیرد.

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس  شورای اسلامی تصریح کرد:خوشبختانه  عملیات  اجرایی  بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی شهرستان رزن شروع شده است اما امیدواریم با توجه به سیاست‌های توسعه خدمات درمانی این پروژه درمانی هرچه سریعتر به بهره برداری برسد.

 وی ادامه  داد: در حوزه بهداشت و درمان  عملکرد مناسبی داشته ایم و بنابراین  برای توسعه ارائه خدمات به بیماران در  رزن و درگزین  الزامی است که رشد امکانات و تجهیزات حوزه بهداشت و درمان در شهرستان های رزن و درگزین  در دستورکار قرار بگیرد.

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس یادآورشد: بهره برداری  از ۳۰ خانه بهداشت وهمچنین  افتتاح ۶ پایگاه فوریت های پزشکی  نشان از  توسعه خدمات درمانی در  حوزه انتخابیه دارد.

وی با بیان اینکه  توسعه زیر ساختی  روستایی رزن و درگزین ضروری است یادآورشد: طر ح هادی روستایی در حدود ۶۲ درصد  در رزن و درگزین اجرایی شده است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi