شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

خدام امام رضا «ع» میهمان ویژه کهگیلویه و بویراحمد/تشریح برنامه‌های زیر سایه خورشید

به گزارش کرونا از یاسوج، ستار هدایت خواه در نشست برنامه‌ریزی پانزدهمین دوره جشن‌های سراسری مردمی و معنوی زیر سایه خورشید که با حضور استاندار برگزار شد اظهار کرد: جشن های ملی و بین المللی زیر سایه خورشید پانزدهمین دوره خود را پشت سر می گذارد این جشن ها در ۱۵ کشور دیگر نیز برگزار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 74624
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

کرونا :

خدام امام رضا «ع» میهمان ویژه کهگیلویه و بویراحمد/تشریح برنامه‌های زیر سایه خورشید

به گزارش کرونا از یاسوج، ستار هدایت خواه در نشست برنامه‌ریزی پانزدهمین دوره جشن‌های سراسری مردمی و معنوی زیر سایه خورشید که با حضور استاندار برگزار شد اظهار کرد: جشن های ملی و بین المللی زیر سایه خورشید پانزدهمین دوره خود را پشت سر می گذارد این جشن ها در ۱۵ کشور دیگر نیز برگزار می‌شود.

هدایتخواه در ادامه گفت: این جشن ها از میلاد کریمه اهل بیت شروع و تا میلاد امام رضا ادامه دارد که با حضور خدام رضوی، پرچم متبرک آن حضرت در استان های مختلف حضور پیدا خواهد کرد و در این ایام کل کشور حس و بوی رضوی می گیرد.

وی افزود: در این سالها که خدام حضور پیدا کردند اولین بار است که این جلسات با حضور استاندار برگزار می شود در سال هایی که آیت الله رئیسی تولیت آستان قدس رضوی را بر عهده داشتند در برگزاری جشن ها اهتمام جدی وجود داشت.

این مسئول در ادامه گفت: در سال ۱۴۰۰ برنامه های مختلفی در همین زمینه برگزار شد در سال گذشته به مدت ۷ روز این برنامه‌ها در استان برگزار شد و در ۱۷ نقطه استان کهگیلویه و بویراحمد خدام رضوی به همراه پرچم متبرک آستان قدس رضوی حضور پیدا کردند و ۸۷ برنامه در کل استان اجرا گردید و ۱۵ هزار نفر به صورت مستقیم در این برنامه‌ها حضور داشتند و تعداد بسیار زیادی نیز به دلیل بیماری کرونا از صدا و سیما و رسانه ها شاهد این برنامه بودند.

وی در ادامه گفت: برنامه‌های مختلفی از جمله دیدار با خانواده شهدا دیدار با بیماران؛ حضور در مراکز درمانی حضور در جمع طلاب حضور در زندان ها و دیدار با گروه های جهادی اهدای حواله مصالح به زلزله‌زدگان دنا که به تعداد ۲۰۰ خانواده کمک های این چنینی شد، دیدار با مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و آزادی هشت نفر از زندانیان جرایم مالی به برکت حضور خدام آستان قدس رضوی در استان بود و اتفاق ویژه اینکه کودک ۴ساله چرامی که در کما به سر می‌برد شفا یافت.

جاده پاتاوه_ دهدشت مسدود می‌شود
دنبال کنید

هدایتخواه افزود: امسال کاروان خدام رضوی به مدت ۹ روز از ۱۴ خرداد وارد استان شده و تا ۲۲ خرداد حضور دارند که در ۹ شهرستان این برنامه‌ها برگزار می‌شود و بیش از ۳۸ برنامه داریم.

وی گفت: از جمله این برنامه‌ها دیدار با جامعه هدف بهزیستی و کمیته امداد حضور در خانواده های کم برخوردار و پاکبانان و برای اولین بار دیدار با عشایر را خواهیم داشت البته جشنواره فرهنگی رضوی را نیز به کمک ارشاد اسلامی برگزار می کنیم کاروان خدام رضوی به همراه پرچم متبرک آستان قدس در هنگام حضور در شهرها نیز در مسیر خود در روستاهای اطراف حضور پیدا خواهند کرد.

هدایتخواه یادآور شد: امیدواریم امسال مسئولان استانی حمایت های لازم را داشته باشند و در شورای اداری امسال حضور پیدا خواهیم کرد برنامه‌ها نیز جنبه فرهنگی و اجتماعی داشته و برای این مدت کل فضای استان امام رضایی خواهد شد.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi