شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

شرکت شستا به تعهدات خود در انگوت عمل کند

نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: شرکت شستا که قرار است مجموعه سرمایه‌گذاری بزرگی را در انگوت تکمیل کرده و به بهره‌برداری برساند، به تعهدات خود عمل کند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 74527
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵

کرونا :

شرکت شستا به تعهدات خود در انگوت عمل کند

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، علی‌اکبر بسطامی در جلسه شورای اداری شهر انگوت که با حضور اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس در فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر آسیب‌های اجتماعی معضلات بسیاری را در کشور ایجاد کرده که در راستای کاستن از این آسیب‌ها، نیازمند سرمایه‌گذاری‌های کلان هستیم.

وی تصریح کرد: اگر روزی ۱۱۵ هزار نفر اهالی گرمی و انگوت در این مناطق مستقر بودند، در حال حاضر ما تنها شاهد سکونت ۷۵ هزار نفر هستیم که اغلب مهاجران در مناطق سلمان‌آباد، عدالت‌آباد و حاشیه شهرهای اردبیل اسکان یافته‌اند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: ما اگر نتوانیم عالمانه و آگاهانه در باب آسیب‌های اجتماعی وارد شویم، در دراز مدت با مشکلات عدیده‌ای مواجه خواهیم شد و امروز بعد از ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی باید این مشکلات ریشه‌ای حل شود.

بسطامی افزود: اغلب آسیب‌های اجتماعی به عدم عدالت در توزیع سرمایه‌ها باز می‌گردد که اگر وضعیت به همین منوال پیش برود، حاشیه‌نشینی در شهرها به اوج خود خواهد رسید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: کلانشهرها محل بسیاری از آسیب‌های اجتماعی شده و ما اگر می‌خواهیم از بار این آسیب‌ها کاسته شود باید تبعیض در توزیع اعتبارات و توسعه متوازن را کنار بگذاریم.

بسطامی اضافه کرد: اکثر جوانان مهاجرت کرده از گرمی و انگوت به اردبیل، تهران و حتی شهرهای شمالی برای کارگری رفته‌اند که این اصلاً شایسته استانی همچون اردبیل نیست که دارای استعدادهای فراوان کشاورزی، تولیدی، گردشگری و… است.

وی بیان کرد: کلنگ‌زنی شرکت فوکا در چند سال گذشته بازتاب عمیقی در اذهان عمومی داشت که انتظار می‌رود با تکمیل اورژانسی این مجموعه سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی، زمینه اعتمادسازی بیشتر فراهم آید.

خدمات شرکت نفت نرگسی باید به مردم برسد
دنبال کنید

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: اشتغال ۳۵۰ نفر در این مجموعه سیمای اقتصاد و اشتغال منطقه را متحول خواهد کرد و جوانان بسیاری را برای سکونت در مناطق مادری و بومی خودشان ترغیب و تشویق می‌کند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi