چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

ظرفیت بالای حوزه سلامت گنبد می تواند فرصت خوبی برای توریست درمانی باشد

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی در نشست با معاون آموزشی وزیر بهداشت گفت: ظرفیت بالای حوزه سلامت گنبد می تواند فرصت خوبی برای توریست درمانی باشد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 74515
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

کرونا :

ظرفیت بالای حوزه سلامت گنبد می تواند فرصت خوبی برای توریست درمانی باشد

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، امانقلیچ شادمهر، نماینده مردم گنبدکاووس و عضو مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی در نشست با معاون آموزشی وزیر بهداشت و هیئت همراه در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه گنبد ضمن خیر مقدم افزود: گنبدکاووس در حوزه درمان از علی آباد تا نوار مرزی تا قازانقایه و حتی خراسان شمالی را ساپورت میکند که در زمان کرونا هم همین طور بود.

وی افزود: در واقع جمعیت گنبد ۴۰۰هزار نفر نیست بلکه باید بگوییم یک میلیون و دویست هزار نفر می باشد.

شادمهر با بیان اینکه منطقه آزاد گنبد و همچنین ظرفیت بالای حوزه سلامت گنبد می تواند فرصت خوبی برای توریست درمانی ایجاد کند، ادامه داد: بیمارانی هستند از ترکمنستان و قزاقستان برای درمانی به گنبد مراجع می کنند، حدود ۳۰۰نفر دانشجو داریم که در ترکیه و قبرس و اوکراین مشغول به تحصیل هستند و اگر این دانشکده پزشکی برای شهرستان فراهم باشد، می تواند ارز آوری برای منطقه صورت پذیرد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم بیان اینکه در دولت گذشته تصمیمات، پشت صندلی اتومبیل گرفته می شد اما ما از این دولت توقع دیگری داریم، گفت: همسایه ما شهرستان شاهرود ۲ دانشگاه علوم پزشکی دارد، سرخه با جمعیت ۴هزار نفری دانشکده دارد اما گنبد با این همه ظرفیت، فاقد این مهم می باشد، حق ما پایمال شده و ما دنبال حق خودمان هستیم.

شادمهر افزود: ظرفیت در شهرستان فراهم هست، امروز مجوز صادر شود فردا استارت کار را می زنیم. مرکز سرطان در دنیا گنبد می باشد اما مجوز به شهرستان دیگه سپرده شد.

آرش زره تن لهونی رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه شد
دنبال کنید

وی خاطرنشان کرد: با وجود خیرین ارزشمند در شهرستان قول می دهیم هرچه سریعتر ساختمان دانشکده را بسازیم و از شما خواهش می کنیم حق مردم ما را زنده کنید./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi