پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

عذرخواهی رئیس مخابرات بهمئی از مردم /دلیل قطعی 8 ساعته ارتباطات چه بود؟

خداخواست بهرامی خشاب، رئیس اداره مخابرات بهمئی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان بعد از قطعی سیستم ارتباطات شهرستان به مدت ۸ ساعت با عذرخواهی از مردم وعده داد تا با تدابیر لازم از قطعی مکرر جلوگیری شود. بهرامی خشاب گفت: با عذرخواهی از محضر مشترکین گرامی مخابرات شهرستان بهمئی به دلیل قطعی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 74455
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

کرونا :

عذرخواهی رئیس مخابرات بهمئی از مردم /دلیل قطعی 8 ساعته ارتباطات چه بود؟

خداخواست بهرامی خشاب، رئیس اداره مخابرات بهمئی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان بعد از قطعی سیستم ارتباطات شهرستان به مدت ۸ ساعت با عذرخواهی از مردم وعده داد تا با تدابیر لازم از قطعی مکرر جلوگیری شود.

بهرامی خشاب گفت: با عذرخواهی از محضر مشترکین گرامی مخابرات شهرستان بهمئی به دلیل قطعی اخیر سیستم مخابراتی شهرستان، تلاش می کنیم که این اشکال تکرار نشود.

وی تصریح کرد: رعایت نکردن حریم های حفاری توسط پیمانکاران شرکت ها با وجود تذکرات مکرر، عامل اصلی قطعی فیبر نوری بعنوان سرمایه ملی است.

بهرامی خشاب افزود: مشکل پیش آمده در سیستم مخابراتی شهرستان بهمئی نتیجه وقوع یکی از همین کم توجهی هاست.

وی خاطرنشان کرد: در طول یک دهه اخیر ده ها مورد قطعی فیبر نوری توسط پیمانکاران داشتیم که این مسیرها مفصل خوردند و همین عاملی در کاهش کیفیت ارتباطات در دو حوزه دیتا و صوت شده است.

رئیس اداره مخابرات بهمئی تصریح کرد: به طور قطع با موارد حفاری های بدون مجوز، برخورد قانونی و حقوقی می شود.

بهرامی گفت: بعد از یک دوره تثبیت عدم قطعی ارتباطات در سیستم مخابراتی شهرستان بهمئی، از ساعت ۴ و نیم تا ۱۲ شب شاهد یک قطعی و اختلال در شبکه بودیم.

وی افزود: بیشتر قطعی و اختلالات گذشته در حوزه های مختلف شهرستان ها رخ می داد اما قطعی اخیر مربوط به بیل مکانیکی پیمانکار فیبر پدافند که در ۴ کیلو متری شهرستان بهمئی است رخ داد.

بهرامی ادامه داد: با تلاش مضاعف و کار طاقت فرسای نیروهای مخابرات شهرستان و نیروی های فیبر شهرستان کهگیلویه از ساعت ۴ و نیم عصر امروز تا ساعت ۱۲ بامداد، موفق شدیم مشکل را شناسایی و برطرف کنیم.

بیمه انقلاب اسلامی با حماسه 9 دی
دنبال کنید

رئیس اداره مخابرات بهمئی گفت: با ایجاد مسیر فیبر لنده به سراسیاب و ممبی و سراسیاب به لیکک سیستم بصورت رینگ خواهد شد و می تواند سیستم رزرو لیکک قرار گیرد.

بهرامی گفت: نقاط پرمفصل و محتمل ایجاد قطعی را با فیبر سالم و بدون مفصل جایگزین می کنیم تا کیفیت ارتباطات دیتا و صوت افزایش یابد.

وی در پایان بیان کرد: فرمانداری و شهرداری نباید مجوز عبور فیبر پدافند را از مسیر شهر بدهند زیرا به همه امکانات و تجهیزات( آب و گاز و برق به خصوص تلفن ) خسارات زیادی وارد خواهد کرد.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi