پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

لزوم استفاده از توان تشکل های مردم نهاد در پیشگیری از اعتیاد

به گزارش کرونا از یاسوج سیدعلی احمدزاده در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تاکید کرد: شرایط پیچیده مواد مخدر و اعتیاد به گونه ای است که ساختار مبارزه و مقابله با آن نیازمند بازنگری و تقویت دارد.  وی تاکید کرد: برنامه های پیشگیری و مقابله با مواد مخدر سنتی و صنعتی باید

اختصاصی کرونا

کد خبر : 74431
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

کرونا :

لزوم استفاده از توان تشکل های مردم نهاد در پیشگیری از اعتیاد

به گزارش کرونا از یاسوج سیدعلی احمدزاده در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تاکید کرد: شرایط پیچیده مواد مخدر و اعتیاد به گونه ای است که ساختار مبارزه و مقابله با آن نیازمند بازنگری و تقویت دارد.

 وی تاکید کرد: برنامه های پیشگیری و مقابله با مواد مخدر سنتی و صنعتی باید علمی و دانش بینان و همراه با برنامه های فرهنگی پر محتوا و فراگیر باشد و بتواند برای همه قشرها تغییر رفتار ایجاد کند. 

استاندار با اشاره به اینکه، امروزه مواد مخدر و اعتیاد از بزرگترین و پیچیده ترین عوامل ایجاد معضلات و آسیب های اجتماعی در جامعه است، تاکید کرد: شیوه های پیشگیری و مقابله هم باید بروز و موثر باشد.

 وی تصریح کرد: نیروی های گمنام امام زمان(عج) در کنار نیروهای انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای مبارزه جدی با انواع مواد مخدر همکاری جدی و تلاش فراوانی داشته اند که نتیجه آن کسب رتبه برتر استان در این خصوص است که جای تقدیر دارد.

دکتر احمدزاده با بیان اینکه، مبارزه جدی و فراگیر با مواد مخدر نیازمند تقویت اجماع عمومی است تاکید کرد: باید برای بهبود یافتگان هم با همکاری تشکل های مردم نهاد، خیرین یاری گران زندگی و همکاری مسئولین استانی برنامه ریزی کرد.

وی با تاکید براینکه، فرهنگ سازی، آگاهی بخشی بیشتر خانواده ها از اثرات بسیار مخرب انواع مواد مخدر و بهره گیری از توان تشکل های مردم نهاد راهکاری برای کاهش آسیب های اجتماعی است، گفت: با برنامه ها فرهنگی و علمی اثر بخش می توان با این پدیده شوم مقابله کرد و هزینه ها را پایین آورد.

توضیحات نفت و گاز گچساران در رد ادعای ۵۰ میلیارد تومانی سرقت لوله‌های نفت
دنبال کنید

استاندار تاکید کرد: هرگونه برنامه و طرح های جدید و موثر علمی و دانش بنیان برای پیشگیری، کنترل، مبارزه و مقابله با مواد مخدر و درمان معتادین را حمایت می کنیم.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi