سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

انتقاد شدید نماینده گچساران از یک اقدام/حسینی‌پور: چشمتان را روی بی‌عدالتی نفت و آموزش و پرورش بستید؟

به گزارش کرونا از یاسوج، سید ناصر حسینی‌پور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس در خصوص رد صلاحیت شهردار دوگنبدان چنین آورده است:  در بحث رد صلاحیت شهردار دوگنبدان و حواشی و مطالب پیرامون آن نکاتی را به مردم عزیز شهرم و اعضای محترم شورای تأمین استان و شهرستان عرض می‌نمایم.  اینجانب معتقدم درصد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 74398
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

کرونا :

انتقاد شدید نماینده گچساران از یک اقدام/حسینی‌پور: چشمتان را روی بی‌عدالتی نفت و آموزش و پرورش بستید؟

به گزارش کرونا از یاسوج، سید ناصر حسینی‌پور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس در خصوص رد صلاحیت شهردار دوگنبدان چنین آورده است: 
در بحث رد صلاحیت شهردار دوگنبدان و حواشی و مطالب پیرامون آن نکاتی را به مردم عزیز شهرم و اعضای محترم شورای تأمین استان و شهرستان عرض می‌نمایم. 

اینجانب معتقدم درصد بالایى از این اقدام سیاسى است و تصمیم‌گیرندگان، در این مورد تدبیر لازم را به کار نبسته‌اند. 

اکثریت اعضاى محترم شوراى شهر دوگنبدان در یک فضاى آرام و منطقى، جناب شهردار را ابقاء کردند و بعد از این تصمیم، یک فضاى بسیار خوب و آرام برای خدمت، بر شهر حاکم شد؛ به‌طوری که همه اعضاى محترم هفت نفره شورا، در کنار یکدیگر همکارى و همدلی لازم را با جناب شهردار مبذول داشتند و دارند، نمی‌دانم تصمیم‌گیرندگان چه اصرارى دارند، که فضاى آرام شهر ما را چنین کنند؟! 

شهردار تأیید نگردید، چهار نفر از اعضاى شورا اصرار بر مصوبه خود دارند، که آن نیز باید روال قانونى خود را طى کند، اگر نیم‌کاسه‌اى زیر کاسه نیست، چرا رئیس محترم شوراى شهر را، احضار و تأکید می‌نمایند که چرا اصرار بر مصوبه خود دارید؟! آیا این غیر از این است که با این اقدامات غیرمعقول و نسنجیده، التهاب و تنش را در این دو شهرستان دو چندان می‌کنند؟!

اگر واقعا ًمسائل سیاسى بر تصمیمات حاکم نبوده است، چرا با مدیرى که حکم شلاق داشت و تخلفاتش گوش فلک را کر کرده بود، کوچکترین برخوردى ننمودند؟!

چرا به سراغ پتروشیمی گچساران، آقایان ح، ش، الف، گ، پ، ر، ک و… که میلیاردها تومان پول بی‌زبان بیت‌المال مسلمین و حق مردم مظلوم گچساران و باشت را چپاول نمودند و هنوز می‌نمایند و شخصأ به عنوان عضو کمیسون اصل نودم قانون اساسی، طرح تحقیق و تفحص از پتروشیمی را کلید زده‌ام، نرفتید و نمی‌روید؟! لابد ما دو نوع فساد داریم؛ فساد خوب و فساد بد. چرا هیچ یک از اعضای محترم شورای تأمین و نماینده سابق و مدعیان دروغین حق و حقوق مردم گچساران و باشت نپرسیدید که با وجود هزاران جوان تحصیل کرده بیکار که شرح زندگی خیلی از آنها یک روضه مجسم است، غیربومی‌ها بیش از ۷۰ درصد پتروشیمی گچساران را به اشغال خود درآورده‌اند؟!.

نمایشگاه توانمندی پایگاه های بسیج محلات هرمزگان افتتاح شد +فیلم
دنبال کنید

یکه‌تازى و بی‌عدالتى و ستم به نیروهاى ولایى در شرکت نفت و گاز و آموزش و پرورش به حدّى است که به این نیروها، به عنوان اجنبى نگاه می‌کنند، ولى مسؤلین  به راحتى از کنار جفاهاى محرز آنها گذشتند و می‌گذرند، این تذهبون؟! 

چرا در مرکز استان به سراغ مدیرانی نرفتید که بدون آزمون و معیارهای قانونی، صدها نفر از بستگان و دوستان و هم کیشان و هم‌طایفه‌ای‌های خود را به کار گرفتند، ولی متاسفانه آقایان مسئول به راحتی از کنار بگارگیری‌های سلیقه‌ای و فامیلی و باندی گذشتند و بعضأ مورد تحسین قرار می‌گیرند؟! 

اگر موضوع شهردار دوگنبدان سیاسى نیست، چرا دو روز قبل از ابلاغ نامه رسمی به حراست استاندارى، بعضى از افراد بى‌تعهد، ماجراجو و عقده‌ای، اعلام نمودند، که بعد از ظهر روز پنج‌شنبه، نامه به حراست استاندارى اعلام می‌شود، و همین‌طور هم شد. آیا این ارتباطات برای منافع و آبروی مردم خطرناک نیست؟! 

من البته با شناخت از شیطنت‌های شکست‌خوردگان سیاسی و بی‌تقوایی‌های حامیان آن‌ها و دشمنی‌هایی که با من وجود داشته و دارد، تمایل نداشتم جناب شهردار در این دوره ابقاء شوند، و لذا مخالفت خودم را رسمأ اعلام نمودم و قصد داشتم از خدمات ایشان در مرکز استان و یا تهران استفاده شود، و فرد دیگری شهردار شود، اما برای رأی و نظر شورای شهر دوگنبدان احترام قائل شدم.

اصلأ ایشان ایرادی هم داشته باشد، همه ما دچار ایراد و اشکال و خطا هستیم، آبروی مؤمن بالاتر از خون اوست. چرا در هنگام تصمیم شورای شهر دوگنبدان، برای ابقاء ایشان، تذکر و اخطار ندادید که نامبرده مشکل دارد و این امر انجام نشود؟!

مدیران باشت یا خواب هستند یا خود را به خواب زده‌اند/ مدیرانی که با یک اولتیماتوم مدیران کل،از ترس پای تلفن جان می‌دهند
دنبال کنید

در این روزها بر اساس همین تصمیم عجولانه و سیاسیِ موضوع شهردار، چه توهین‌ها و تهمت‌ها و ناسزاهایی که در فضای رسانه‌ای علیه ما روا نداشتند و نمی‌دارند! البته من با توهین و فحش و ناسزاگویی از سوی نظامیان بعثی از العماره تا الرّشید و از تکریت تا الرّمادیه آشنایی دارم و مأنوسم و بدون توجه به این‌ها به تکلیفم عمل می‌کنم؛ چرا که شیرمردان قدیم می‌گفتند: «فیل را نعل می‌کنند، پشه کوره در کنارش ویژ ویژ می‌کند.»

کلام آخر: اجرای این تصمیم در شرایط فعلی مطلقأ به نفع مردم دو شهرستان نیست.

انتهای پیام/
نماینده مردم شریف شهرستان‌های گچساران و باشت


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi