پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

روشنایی و تجهیز مجموعه ورزشی خاتم الانبیاء بوکان تکمیل شود

نماینده مردم بوکان در مجلس در دیدار با وزیر ورزش و جوانان خواستار تکمیل روشنایی و تجهیز مجموعه ورزشی خاتم الانبیاء بوکان شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 74395
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

روشنایی و تجهیز مجموعه ورزشی خاتم الانبیاء بوکان تکمیل شود

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، انور حبیب زاده نماینده مردم بوکان  و عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی با سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفتگو کرد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این دیدار گفت: تیم سردار بوکان سال گذشته موجب بی مهری قرار گرفت و ۹ امتیاز این تیم محبوب کردستان کسر شد و این تیم به لیگ دسته سوم لیگ کشوری سقوط کرد.

وی افزود: با توجه به محبوبیت این تیم در شهرهای کردنشین انتظار می رود که دستور فرمایید تا مساعدت شود و با رفع این مشکل تیم سردار بوکان جایگاه واقعی اش را در لیگ دسته دو پیدا کند.

حبیب زاده در ادامه به مشکل روشنایی ورزشگاه خاتم الانبیاء که در سال ۱۳۹۴ به صورت ناقص به بهره برداری رسید، اشاره کرد و گفت: علی رغم قول جنابعالی برای  تکمیل روشنایی و تجهیز مجموعه ورزشی خاتم الانبیاء، هنوز اقدام شایسته ای انجام نگرفته است و انتظار می رود با تخصیص بودجه لازم این مطالبه چند ساله ورزشکاران بوکان رفع شود.

نماینده مردم بوکان در مجلس در ادامه این دیدار ضمن آنکه خواستار تهیه و تخصیص اقلام ورزشی جهت اهداء به هیئت های ورزشی شهرستان بوکان شد، تاسیس خوابگاه ورزشی را به  عنوان یکی دیگر از مطالبات ورزشکاران بوکان مطرح کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi