پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

توجه ویژه به فعالیت‌های دانش بنیان در بودجه امسال

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام از توجه ویژه به فعالیت‌های دانش بنیان در بودجه امسال خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 74298
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

کرونا :

توجه ویژه به فعالیت‌های دانش بنیان در بودجه امسال

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، علی‌اکبر بسطامی در مراسم کلنگ‌زنی ساختمان پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی ایلام اظهار کرد: جهاد دانشگاهی به عنوان مولود انقلاب اسلامی که یکی از بارزترین کارهای ارزشمند آن در موسسه رویان صورت می‌گیرد توانسته خدمات خوبی را به مردم ارائه دهد.

وی با بیان اینکه در استان ایلام در جهت گیری های بودجه ۱۴۰۰ که قبل از فرامین رهبر در نامگذاری سال ۱۴۰۱ صورت گرفت، بخش اعظمی از بودجه در راستای فعالیت‌های دانش بنیان اختصاص داده شد، گفت: یکی از ویژگی‌های بودجه‌های سال ۱۴۰۱ توزیع به صورت گلوبال است، به این شکل که هر سازمانی بیشتر برنامه داشته باشد متناسب با ظرفیت استان‌ها و با جهت گیری شعار سال بودجه اختصاص داده شود.

بسطامی ادامه داد: اگر ما بخواهیم توزیع بودجه کشور را مبتنی بر عدالت توزیع کنیم باید به استان ایلام که هم محروم است و هم دارای ظرفیت‌های بکری از جمله گیاهان دارویی است توجه شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه در مجلس نمایندگان را آزار می‌دهد این است که بین نعمت‌های که در استان وجود دارد و آنچه الان از آن بهره مند هستیم تبدیل به پارادوکس شده و قابل هضم نیست چرا که روی نفت و گاز ایستادیم ولی استان ایلام در آخرین رده رشد قرار داریم که زیبنده‌ی استان ما نیست.

وی تصریح کرد: در دولت سیزدهم که منادی عدالت است از ظرفیت نیروی انسانی در مجموعه جهاددانشگاهی و موسسات وابسته به این مجموعه بهره‌مند شوند./

پایان پیام

توسعه و پیشرفت استان کرمان خط قرمزم است/ در مسیر توسعه استان با هیچ کس اختلاف نداریم
دنبال کنید

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi