شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

لزوم تامین آب شرب با کیفیت در میانه / توسعه و رونق کشاورزی نیازمند برنامه ریزی کاربردی

نماینده مردم میانه در  مجلس گفت: توسعه و رونق کشاورزی منطقه و تامین آب شرب با کیفیت در میانه و روستاها در اولویت قرار دارد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 74236
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

کرونا :

لزوم تامین آب شرب با کیفیت در میانه / توسعه و رونق کشاورزی نیازمند برنامه ریزی کاربردی

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، مهدی اسماعیلی در روستای کهریز میانه اظهار کرد: با تدبیر دولت؛ همکاری مجلس و صبر مردم التهاب بازار کاهش یافته و به ثبات خواهد رسید.

نماینده مردم میانه در  مجلس شورای اسلامی از حمایت جدی مجلس از دامداران و تامین نهاده های دامی خبر داد و این امر را به نفع شهرستان خواند.

اسماعیلی با بیان اینکه ۳۰ هزار نفر در شهرستان میانه به کار کشاورزی و باغداری مشغولند و ۱۷۰ هزار هکتار زمین زراعی و باغی در شهرستان وجود دارد، گفت: تولید ۲۰۰ هزار تن سیب باکیفیت؛ ۲۵ تا ۳۰ هزار تن برنج را نیازمند تامین آب لازم دانست و اولویت ما بعنوان نماینده مردم تامین آب کشاورزی و شرب مورد نیاز منطقه است.

وی پایاب سد آیدوغموش و سد شهریار و سد گرمی چای را از طرح های ناقص چندین ساله در شهرستان عنوان کرد و تکمیل این سدها را قدم بزرگی در راستای توسعه و رونق کشاورزی منطقه و تامین آب شرب با کیفیت در میانه و روستاهای مسیر برشمرد و گفت: از وزیر نیرو دعوت خواهیم کرد تا به میانه آمده و از نزدیک؛ مشکلات سدهای شهرستان و دیگر مسائل حوزه آب را بررسی و پیگیری لازم را اعمال کنند.

نماینده مردم میانه از طی مراحل اداری و مشخص شدن سرمایه گذار برای طرح چهاربانده کردن ۵۵ کیلومتر از راه میانه- سرچم پس از سالها جهت تامین امنیت جاده ای خبر داد.

وی دلیل تعویق در اجرای پروژه مذکور را تزریق قطره چکانی اعتبارات خواند و گفت: طرح میانه – سرچم نیازمند ۱۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار است که از سوی سرمایه گذار مربوطه هزینه خواهد شد./

ورود شایسته جهاددانشگاهی به حوزه‌های پزشکی
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi