شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

امروز قطعی آب در برخی از مناطق شهر دوگنبدان/ مشکل تا عصر برطرف شود

علی محمد غریبی مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران خصوص قطعی آب در شهر دوگنبدان اظهار کرد: از بامداد امروز بعلت بوجود آمدن نقص فنی برای یکی از ترانسفورماتورهای ایستگاه پمپاژ آب در منطقه امامزاده جعفر، برق ایستگاه مورد نظر قطع

اختصاصی کرونا

کد خبر : 74139
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵

کرونا :

امروز قطعی آب در برخی از مناطق شهر دوگنبدان/ مشکل تا عصر برطرف شود

علی محمد غریبی مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران خصوص قطعی آب در شهر دوگنبدان اظهار کرد: از بامداد امروز بعلت بوجود آمدن نقص فنی برای یکی از ترانسفورماتورهای ایستگاه پمپاژ آب در منطقه امامزاده جعفر، برق ایستگاه مورد نظر قطع و استحصال و پمپاژ آب به مخازن ذخیره آب شهر دوگنبدان نیز با مشکل مواجه شده است.

وی گفت: از بامداد امروز و ساعات اولیه شروع این اتفاق، همکارانمان در امور آبفا شهرستان گچساران با حضور در ایستگاه پمپاژ آب امامزاده جعفر به دنبال مرتفع نمودن مشکلات و برقراری مجدد پمپاژ آب به مخازن ذخیره شهر دوگنبدان هستند.

سخنگوی شرکت آبفا استان تصریح کرد: پیش بینی آبفا این است که مشکل آب آشامیدنی شهر دوگنبدان تا عصر امروز برطرف شود، ضمن آنکه افت فشار شبکه پس از وارد مدار بهره برداری گردیدن ایستگاه پمپاژ مورد نظر دور از انتظار نیست.

غریبی بیان کرد: در پی بروز این مشکل هم اکنون آب بسیاری از مناطق شهر دوگنبدان قطع است ولی آب مناطق و محلات کارکنان، سه راهی و باغ فردوس که از خط انتقال آب سد کوثر تأمین می‌شوند هیچ گونه مشکلی ندارند.

وی ضمن تشکر از همکاری همیشگی مشترکین در شهر دوگنبدان ابراز کرد: انتظار داریم ساکنین مناطق و محلات شهر دوگنبدان که آب آنها قطع است نسبت به صرفه جویی در مصرف میزان آب ذخیره مخازن خانگی، نهایت همکاری را با امور آبفا شهرستان گچساران داشته باشند.

انتهای پیام/س


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi