شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دشمن درصدد وارونه جلوه دادن خدمات دولت مردمی سیزدهم است

نماینده مردم ساوجبلاغ ، طالقان ، چهارباغ و نظرآباد در مجلس گفت: دشمن در این شرایط درصدد وارونه جلوه دادن خدمات این دولت است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 74082
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

دشمن درصدد وارونه جلوه دادن خدمات دولت مردمی سیزدهم است

به گزارش  کرونا به نقل از خانه ملت ،علی حدادی در آیین آغاز عملیات آبرسانی به شهرستان های ساوجبلاغ و نظرآباد استان البرز افزود:  امروز مردم  شهرستان های غرب استان البرز شاهد  تحقق یکی از مطالبات دیرین خود هستند که با نگاه ویژه دولت مردمی سیزدهم به سرانجام می رسد.

نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی  با قدردانی از تلاش های مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان البرز برای پیگیری سهمیه آب از سد طالقان به ساوجبلاغ و نظرآباد ادامه داد: در دولت قبل پیگیری زیادی برای تامین آب از سد طالقان صورت گرفت اما به جایی نرسید.

حدادی گفت: با اینکه سد طالقان در غرب استان البرز واقع شده تا پیش از این بهره مناسبی برای این استان نداشت اما با نگاه ویژه دولت انقلابی سیزدهم اکنون شاهد تامین آب از این سد برای مناطق پر تنش آبی البرز هستیم.

این نماینده مجلس  گفت: با اهتمام دولت سیزدهم در اجرایی شدن طرح آبرسانی به غرب و جنوب غربی البرز  تنش آبی این مناطق تا ۲۵ سال آینده برطرف می شود.

وی با اشاره به اصلاح ساختار اقتصادی کشور توسط دوات سیزدهم اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند  همه در تحول اقتصادی باید کمک کنند  زیرا در این شرایط خاص دشمن هدفگذاری می کند و با  این اصلاح اقتصادی مخالف است.

حدادی افزود: دشمن در تلاش است تا خدمات دولت سیزدهم را وارونه جلوه بدهد ، امروز اقتصاد کشور در حال یک جراحی بزرگ است  که البته در نشست های دولت و مجلس تذکرات لازم در خصوص کاهش فشارها بر مردم داده شده است./

برای بهره‌وری و افزایش تولید برنج باید راهکار جدی داشته باشیم
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi