جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

12 مدرسه در شهرستان شادگان در حال ساخت است

نماینده مردم شادگان در مجلس گفت: ۱۲ مدرسه در حوزه انتخابیه در حال ساخت است که حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند و در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسند و این مدارس در شهر و روستا هستند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 73992
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

کرونا :

12 مدرسه در شهرستان شادگان در حال ساخت است

مجید ناصری نژاد در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: پیگیری هایی برای احداث پتروپالایشگاه در شادگان انجام شد که البته مجوز آن نیز با تلاش های مستمر اخذ گردید و تنها مجوز محیط زیستی آن باقی مانده که این موضوع هم در حال انجام شدن است لذا کلنگ این پروژه امسال به زمین زده می شود.

وی افزود: با تلاش های انجام شده در بخش مرکزی چندین پل و جاده احداث گردیده است و بسیاری از روستاها به وسیله بنیاد مسکن و مشارکت دهیاران آسفالت شده اند.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: در حال حاضر نیز در روستاهای بخش دارخوین و بخش خنافر جاده هایی در حال ساخت هستند و همچنین محور دارخوین به شادگان هم فعال است.

نماینده مردم شادگان بیان کرد: ۱۲ مدرسه در حوزه انتخابیه در حال ساخت هستند که حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند و در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسند و این مدارس در شهر و روستا هستند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi