پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کرمانشاه از استان‌های پیشرو در اجرای نسخه نویسی الکترونیک است

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس، گفت: پیش از آبان ماه سال گذشته و پایان مهلت قانونی به صورت کامل نسخه نویسی الکترونیکی در استان کرمانشاه انجام شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 73980
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

کرمانشاه از استان‌های پیشرو در اجرای نسخه نویسی الکترونیک است

علی رضائی نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در خصوص اجرای نسخه نویسی الکترونیک در استان کرمانشاه، گفت: نسخه نویسی الکترونیکی بر اساس تصمیم مجلس شورای اسلامی یکی از مصوبات بودجه سال ۱۴۰۰ و جز سیاست‌های کلی نظام سلامت و برنامه ششم توسعه بوده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اجرای نسخه نویسی الکترونیکی همزمان با کل کشور در استان کرمانشاه نیز آغاز شده و این استان از استان‌های پیشرو است، ادامه داد: پیش از آبان ماه سال گذشته و پایان مهلت قانونی به صورت کامل نسخه نویسی الکترونیکی در استان کرمانشاه انجام شده است.

وی ضمن قدردانی از بیمه سلامت کل کشور و استان کرمانشاه به دلیل اجرای به موقع قانون مصوب مجلس، گفت: این مهم دارای مسائل، اشکالات و نکات ریزی بوده که باید کارشناسان با همکاری مناسبی که با پزشکان، بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها و موسسات  دارند مشکلات باقی مانده را برطرف کنند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بیمه سلامت توانسته است طرح‌های خوبی از جمله پزشک خانواده را اجرا کند که در مناطق محروم از ارزش بسیار بالایی برخوردار است به نحوی که اکثر شهرهای کوچک، حاشیه نشین‌ها و مناطق کم برخوردار تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند./

پایان پیام

 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi