جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

دستگیری چند نفر مرتبط با ضد انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج،، به تازگی خبری تحت عنوان دستگیری چند نفر از مرتبطین ‌ضد انقلاب در استان کهگیلویه و بویراحمد در شبکه‌های مجازی منتشر شد.  متأسفانه عده‌ای که با ضد انقلاب مرتبط هستند. اغلب از این مطالبه گری‌های صنفی و مردمی سوء استفاده می‌کنند و هدفی جزء هم بدنام و متشنج کردن فضا

اختصاصی کرونا

کد خبر : 73944
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

کرونا :

دستگیری چند نفر مرتبط با ضد انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج،، به تازگی خبری تحت عنوان دستگیری چند نفر از مرتبطین ‌ضد انقلاب در استان کهگیلویه و بویراحمد در شبکه‌های مجازی منتشر شد.

 متأسفانه عده‌ای که با ضد انقلاب مرتبط هستند. اغلب از این مطالبه گری‌های صنفی و مردمی سوء استفاده می‌کنند و هدفی جزء هم بدنام و متشنج کردن فضا ندارند و مطالبه‌گری‌ها را به حاشیه می‌برند.

 هنگام مطالبه گری صنفی گروهی در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برخی با نفوذ بین این گروه‌های مطالبه گر، با ضد انقلاب همکاری می‌کردند و به دنبال این بودند که جو کشور و استان را متشنج کنند.

 به تازگی خبری تحت عنوان دستگیری چند نفر از مرتبطین ضد انقلاب در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود. این افراد با عناصر خارج نشین و ضدانقلاب ارتباط برقرار می‌کردند و قصد برهم زدن نظم عمومی در استان را داشتند که با درایت نیروهای استان دستگیر شدند.

این افراد با نفوذ در بین گروهی از مطالبه‌گران استان قصد بر هم زدن نظم عمومی را داشتند. افراد دستگیر شده با عناصر خارج نشین و معاند در ارتباط بودند و قصد ایجاد اغتشاش و ناآرامی در استان را داشتند.

این روش به رویه معمولی جریان ضد انقلاب تبدیل شده که در هر نقطه از کشور مردم با شعارهایی کاملاً سالم و در چارچوب بدنبال مطالبات خود هستند، بلافاصله چند نفر که وابستگی جریانی به معاندین دارند شعارهای هنجارشکنانه می‌دهند یا به اموال عمومی آسیب می‌زنند تا تجمع را ضد نظام جلوه دهند.

اما مردم همواره باید نسبت به این عناصر به هوش باشند و با رعایت قانون آتش به خرمن دشمن نیندازند و هر خبر، فیلم و کلیپی را بدون صحت و سقم آن قبول نکنند.

کهگیلویه‌ و بویراحمد در رتبه آخر جذب گردشگر خارجی؟!
دنبال کنید

 

انتهای پیام/م


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi