جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تصادف مرگبار سواری پژو 206 در مسیر شمال به جنوب بزرگراه تهران ـ قم

به گزارش خبرنگار شهری کرونا ، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره تصادف خودرویی در مسیر شمال به جنوب بزرگراه تهران ـ قم اظهارداشت: ساعت ۲۳:۴۷ دقیقه شب گذشته این حادثه در نزدیکی روستای شکر آباد و پس از عوارضی به وقوع پیوسته است. وی افزود: نیروهای اتش نشانی پس از اطلاع

اختصاصی کرونا

کد خبر : 73941
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

کرونا :

تصادف مرگبار سواری پژو 206 در مسیر شمال به جنوب بزرگراه تهران ـ قم

به گزارش خبرنگار شهری کرونا ، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره تصادف خودرویی در مسیر شمال به جنوب بزرگراه تهران ـ قم اظهارداشت: ساعت ۲۳:۴۷ دقیقه شب گذشته این حادثه در نزدیکی روستای شکر آباد و پس از عوارضی به وقوع پیوسته است.

وی افزود: نیروهای اتش نشانی پس از اطلاع از طریق سامانه ۱۲۵ همراه با تجهیزات و ملزومات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ با ۴ سرنشین مردجوان حدود ۳۰ سال به دلایل نامشخص از مسیر خارج و پس از برخورد با بلوک های نیوجرسی بزرگراه روی بلوک ها به صورت واژگون قرار گرفته است.

ملکی خاطرنشان کرد: سرنشینان داخل خودرو محبوس شده بودند که نیروهای آتش نشانی همزمان اقدامات خروج از خودرو را انجام دادند ولی متاسفانه ۲ نفر از آنها به دلیل شدت جراحت وارده و به تائید نیروهای اورژانس جان خود را از دست داده اند و ۲ نفر دیگر هم مصدوم شدند.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi