جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

چراغ ایجاد اشتغال در اردستان روشن نگه داشته شود

نماینده مردم اردستان در مجلس با بیان اینکه در چهار سال گذشته اشتغال شهرستان ۱۲ درصد رشد داشته است،گفت: چراغ ایجاد اشتغال در اردستان روشن نگه داشته شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 73917
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

چراغ ایجاد اشتغال در اردستان روشن نگه داشته شود

به  گزارش کرونا به نقل از خانه ملت،حجت‌الاسلام سید صادق طباطبایی‌نژاد در مراسم تکریم و معارفه فرماندار اردستان، اظهار کرد: یکی از مشخصات مسئولان جمهوری اسلامی باید مردمی بودن باشد،زیرا مسئولیت در نظام اسلامی به معنای ارباب و رعیتی نیست.

نماینده مردم اردستان در مجلس  شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولیت وظیفه سختی است که همه کسانی که در راس آن قرار می‌گیرند مورد امتحان هستند، افزود: در گذشته یکی از اولویت‌های مهم شهرستان موضوع اشتغال بوده است که خوشبختانه با تلاش‌های چهار سال گذشته اشتغال شهرستان ۱۲ درصد رشد داشته و امروز در اردستان مشکل بیکاری وجود ندارد و حتی برخی از واحدهای صنعتی با کمبود نیروی انسانی مواجه هستند.

طباطبایی نژاد با بیان اینکه باید همچنان چراغ ایجاد اشتغال در اردستان روشن نگه داشته شود، گفت: مدیریت جدید شهرستان باید تلاش کند مشکلات واحدهای صنعتی فعال برطرف شود و به برخی از واحدهایی که متقاضی توسعه واحد صنعتی هستند کمک شود.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون با توجه به اثرات منفی بیماری کرونا در دو سال گذشته اولویت‌های شهرستان اردستان موضوعات فرهنگی، آموزشی و اجتماعی است که از فرماندار جدید شهرستان می‌خواهیم در جهت بهبود این وضعیت برنامه‌های ویژه‌ای داشته باشد.

نماینده مردم اردستان در مجلس با اشاره به وضعیت خرابی راه‌های شهرستان اردستان، گفت: در چهار سال گذشته اعتبارات بسیار خوبی برای مرمت و بهسازی راه‌های شهرستان جذب شده است، ولی به دلیل پراکندگی روستاها و حجم خرابی جاده‌ها هنوز به سطح مطلوبی نرسیده‌ایم. بهبود وضعیت آبرسانی روستایی و رسیدگی به مشکلات کشاورزان و دامداران از دیگر اولویت های فرماندار جدید شهرستان اردستان باشد./

استادیوم ۱۵ هزار نفری و احداث سالن سرپوشیده ۵ هزار نفری خرم آباد تکمیل شود
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi