جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تلفیق علم و مهارت بهترین راهکار ورود جوانان بوشهر به بازارکار است

نماینده مردم دیر، کنگان، جم عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: حرکت به سمت ایجاد اشتغال تنها از گذرگاه مهارت آموزی و توجه ویژه به این آموزش‌ها محقق خواهد شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 73890
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

تلفیق علم و مهارت بهترین راهکار ورود جوانان بوشهر به بازارکار است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، موسی احمدی ظهر  در نشست با رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کنگان، اظهار داشت: ارائه آموزش‌های مهارتی توسط این سازمان راهکاری اساسی برای کاهش مشکلات کشور و استان بوشهر در حوزه اشتغال است که باید بیش از پیش به آن توجه شود.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم عسلویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به باور عمیق قلبی خود به نقش مهم و اثرگذار آموزش‌های مهارتی در بهبود وضعیت اشتغال و کسب و کار در استان بوشهر، افزود: با همکاری و تعامل سایر دستگاه‌های اجرایی در سطح استان می‌توان نهایت بهره برداری از آموزش‌های مهارتی را در جهت توسعه اقتصادی کشور و استان بوشهر برد.

احمدی با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ مهارت آموزی در سطح جامعه به ویژه در میان جوانان، و جویندگان کار، عنوان کرد: متأسفانه فرهنگ پشت میز نشینی به عنوان فرهنگ غالب در بین جوانان رسوخ پیدا کرده که همین امر باعث غفلت این قشر از جامعه نسبت به آموزش‌های مهارتی شده است که می‌طلبد دستگاه‌های اجرایی ذیربط در کنار اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر در جهت تحقق این مهم گام بردارند.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم عسلویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت عظیم اشتغال در جنوب استان بوشهر منشأ بخش قابل توجهی از مشکلات موجود در حوزه سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را بیکاری عنوان کرد و افزود: مهارت آموزی نیازمند ترویج است که این امر با همکاری بخش خصوصی و شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه اقتصاد انرژی پارس محقق خواهد شد./

ورود دستگاه‌های استانی برای رفع موانع توسعه در شهرستان نهاوند لازم و ضروری است
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi