جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وقت عمل به وعده‌های ارائه شده به معلمان فرا رسیده است

نماینده ورامین در مجلس،گفت: وقت عمل به وعده‌های ارائه شده به معلمان فرا رسیده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 73848
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

کرونا :

وقت عمل به وعده‌های ارائه شده به معلمان فرا رسیده است

به گزارش  کرونا به نقل از خانه ملت، حسین نوش‌آبادی در آئین تجلیل از معلمان نمونه قرچک که در کانون فرهنگی ملائک آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: در خصوص مسائل آموزش و پرورش و فرهنگیان، سال‌هاست که مسئولان و مدیران به اندازه کافی حرف زده اند و امروز وقت عمل کردن به وعده‌ها رسیده تا بتوان جایگاه معلمان را در بخش‌های مختلف به نقطه مطلوب رساند.

 نماینده مردم ورامین ، پیشوا و قرچک  در  مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هر چند که همگان به جایگاه رفیع و والای آموزش و پرورش اعتراف دارند واما منزلت بخشیدن به معلم و جایگاه تعلیم وتربیت باید با انقلاب از قلب‌ها آغاز شود تا بتوان اتفاقات مهم و اثربخشی را در حوزه‌های مختلف آموزش و پرورش ایجاد کرد.

وی تأکید کرد: برای رفع مشکلات موجود در آموزش و پرورش و مدیریت و اداره کردن نظام تعلیم و تربیت ، باید ازمشارکت مردم استفاده کرد که نمونه بارز آن را می‌توان در جهاد بزرگ خیرّین مدرسه ساز در تأمین نیاز فضای آموزشی مناطق مختلف کشور مشاهده کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم حرکت آموزش و پرورش به سمت تعلیم و تربیت نوین‌ اسلامی گفت: با توجه به سند بنیادین، آموزش و پرروش باید به سمتی حرکت کند که در آن محوریت مدرسه، دانش‌آموز و تربیت محور بودن فعالیت‌های در اولویت قرار گیرد چرا که سند تحول بنیادین نقشه توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور را ترسیم کرده است.

نوش‌آبادی افزود: آموزش و پرورش به مدیریت فرهنگی و تربیتی نیاز دارد و نباید نسبت به بسیاری از امور کشور منفعل و بی‌تفاوت باشد، اگر آموزش و پرورش جنگنده و پرتلاش باشد می تواند جامعه را برای مقابله با حملات و توطئه‌های فرهنگی دشمنان مصون کرده و آماده مقابله کند.

پیگیری برای راه اندازی کارخانه قند ممسنی/ پیگیر احداث صنایع تبدیلی در حوزه انتخابیه
دنبال کنید

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مقام معلم در دین مبین اسلام و آموزه‌های دینی، از جایگاه رفیعی برخوردار است. /

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi