جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

استقبال از قهرمان سی‌سختی پرتاب دیسک مسابقات آسیای میانه+تصاویر و فیلم

به گزارش کرونا از سی سخت، محمد رضا ضیایی برنده مدال طلا و قهرمان پرتاب دیسک مسابقات دو و میدانی آسیای میانه با استقبال گسترده اهالی ورزش در فرودگاه یاسوج روبه رو شد. به گزارش فارس، محمد رضا ضیایی قهرمان پرتاب دیسک و برنده مدال طلای دو و میدانی کشورهای آسیای میانه امروز در فرودگاه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 73807
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

کرونا :

استقبال از قهرمان سی‌سختی پرتاب دیسک مسابقات آسیای میانه+تصاویر و فیلم

به گزارش کرونا از سی سخت، محمد رضا ضیایی برنده مدال طلا و قهرمان پرتاب دیسک مسابقات دو و میدانی آسیای میانه با استقبال گسترده اهالی ورزش در فرودگاه یاسوج روبه رو شد.

به گزارش فارس، محمد رضا ضیایی قهرمان پرتاب دیسک و برنده مدال طلای دو و میدانی کشورهای آسیای میانه امروز در فرودگاه یاسوج مورد استقبال شجاعیان معاون توسعه ورزش  اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، نظری رئیس اداره ورزش و جوانان دنا، روایی رئیس اداره ورزش و جوانان بویراحمد، خانواده ضیایی و دوستانش قرار گرفت.

محمدرضا ضیایی از ورزشکاران بنام استان کهگیلویه و بویراحمد از شهر سی سخت است که توانست مدال طلای این مسابقات را در بین بیش از ۱۷ کشور از آن خود کند و بر سکوی قهرمانی بایستد تا بتواند لبخند را بر لبان مردم بنشاند.

محمدرضا ضیایی قهرمان پرتاب دیسک کشورهای آسیای میانه در گفت و گو با فارس گفت: این مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار بود،حریفان قدری از ۱۷ کشور مختلف حضور داشتند که خوشبختانه توانستم با توکل بر خدا مقام قهرمانی را از آن خود کنم و بر سکوی قهرمانی بیاستم.

این قهرمان اظهار داشت: بی شک این آخرین مدال قهرمانی من نخواهد بود و یقینا برای مدال های مسابقات المپیک و مسابقات  بین المللی در حال برنامه ریزی هستم و هر روز سعی دارم بر آمادگی خود بیفزایم تا در این مسابقات هم بتوانم سربلند و پیروز باشم و افتخاری برای میهنم ایران و مردم عزیزم در شهر سی سخت باشم.

گفتنی است؛ در این مراسم استقبال جای خالی بسیاری از مدیران استان مشاهده می شد که باید گفت چرا باید مراسمات استقبال از قهرمانان استان این چنین در سکوت خبری و بی سر و صدا برگزار شود حال که مرهمی بر درد آنها نیستید لااقل دردی برای آنها نباشند.

چهارهزارو۵۲۲ بیمارکرونایی به بیمارستان شهید رجایی گچساران مراجعه کردند
دنبال کنید

استقبال از قهرمان سی‌سختی پرتاب دیسک مسابقات آسیای میانه+تصاویر و فیلم 7

استقبال از قهرمان سی‌سختی پرتاب دیسک مسابقات آسیای میانه+تصاویر و فیلم 8

استقبال از قهرمان سی‌سختی پرتاب دیسک مسابقات آسیای میانه+تصاویر و فیلم 9

استقبال از قهرمان سی‌سختی پرتاب دیسک مسابقات آسیای میانه+تصاویر و فیلم 10

استقبال از قهرمان سی‌سختی پرتاب دیسک مسابقات آسیای میانه+تصاویر و فیلم 11

 

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi