پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

متولی جدید شورای نگهبان در کهگیلویه و بویراحمد کیست؟

به گزارش کرونا از یاسوج، دکتر سید مهدی جوکار با حکم آیت الله احمد جنتی به عنوان رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد. به گزارش فارس؛ وی اهل شهرستان بویراحمد از استان کهگیلویه و بویراحمد و متولد سال ۶۱ بوده که عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج و فارغ

اختصاصی کرونا

کد خبر : 73764
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

متولی جدید شورای نگهبان در کهگیلویه و بویراحمد کیست؟

به گزارش کرونا از یاسوج، دکتر سید مهدی جوکار با حکم آیت الله احمد جنتی به عنوان رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

به گزارش فارس؛ وی اهل شهرستان بویراحمد از استان کهگیلویه و بویراحمد و متولد سال ۶۱ بوده که عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج و فارغ التحصیل دکترای فقه و مبانی حقوق است.

جوکار به مدت ۲۰ سال در شورای نگهبان و در سطوح مختلف از جمله ناظر؛ ناظر مسئول، سرناظر؛ بازرس و عضو هیئت نظارت در استان فعالیت داشته است.

در یکی از آخرین فعالیت‌ها و مسئولیت‌ها او عضو هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

جوکار قرار است جایگزین حجت‌الاسلام شیخ قدرت‌الله خرم‌روز شود که سالها در این منصب قرار داشت و اکنون به عنوان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت خواهد کرد.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi