جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تکمیل پروژه باند دوم راه کهورستان به لار امری ضروری است

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: باید وزارت راه و شهرسازی به تکمیل پروژه باند دوم راه کهورستان به لار اهتمام جدی داشته باشد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 73680
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

کرونا :

تکمیل پروژه باند دوم راه کهورستان به لار امری ضروری است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، احمد مرادی در دیدار با جمعی از معتمدین شهر بندرعباس، مطالبه مهمی در خصوص تکمیل باند دوم راه کهورستان به لار نیز مطرح شد که نیازمند پیگیری همه جانبه مسئولان استان هرمزگان دارد.

 نماینده مردم بندرعباس ،قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر با بیان اینکه این مسیر در حوزه استان هرمزگان به طول ۷۵ کیلومتر باقی مانده است، افزود: عملیات اجرایی ۱۱ کیلومتر از احداث باند جدید تکمیل و در دست بهره برداری است و عملیات زیرسازی و احداث ابنیه فنی ۸ کیلومتر و پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد در مرحله اجرایی قرارداد.

 مرادی با اشاره به اینکه مطالعات ۵۶ کیلومتر مانده مسیر در حال انجام است، تصریح کرد: در راستای تسریع این پروژه مهم با طرح تذکر و سوال از وزیر راه و شهرسازی پیگیر موضوع خواهم بود.

وی در پایان گفت: به طور حتم تکمیل این پروژه در کاهش تصادفات و میزان فوتی ها و امنیت تردد و جاده ای نیز موثر خواهد بود و باید وزارت راه و شهرسازی به تکمیل این پروژه اهتمام جدی داشته باشد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi