جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان موجب جهش اقتصادی و توسعه صنعتی کشور در حوزه انرژی خواهد شد

نماینده مردم عسلویه، کنگان، دیر و جم در مجلس گفت: همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان موجب جهش اقتصادی و توسعه صنعتی کشور در حوزه انرژی خواهد شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 73593
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

کرونا :

همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان موجب جهش اقتصادی و توسعه صنعتی کشور در حوزه انرژی خواهد شد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی به همراه رئیس اشتغال پارس جنوبی با حضور در پتروشیمی «آرین‌متانول» پیگیر وضعیت اشتغال جوانان در این شرکت شد.

 احمدی در این دیدار، از درایت جوانان کشور در مهندسی معکوس و تبدیل تهدید تحریم به فرصت قدردانی کرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و توجه به ظرفیت بالای نیروی انسانی توانمند بومی که نمونه‌های شاخص آن در کانون پیشگامان انرژی مشاهده می‌کنیم، موجب جهش اقتصادی و توسعه صنعتی کشور در حوزه انرژی خواهد شد.

وی لزوم رسیدگی به محیط پیرامونی و تأمین شغل برای جوانانی که صیادی و کشاورزی و شغل‌های پدری خود را از دست رفته می‌بینند، ضروری دانست و از مدیران این شرکت خواستار توجه جدی به این موضوع شد.

همچنین در این نشست مقرر شد با هماهنگی مشاور نماینده جنوب استان در امور اشتغال و واحد اشتغال سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، نسبت به معرفی نیروهای مورد نیاز این شرکت در پروژه‌ها و فعالیت‌های آینده اقدام شود.

گفتنی است بازدیدهای میدانی نماینده جنوب بوشهر در مجلس از پتروشیمی‌ها و شرکت‌های مستقر در این منطقه از ابتدای سال‌جاری با شتاب بیشتری دنبال می‌شود تا بتوان بیش از پیش از اشتغال جوانان بومی در این شرکت‌ها حمایت کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi