شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اجرای ۱۵۰۰ پروژه عمرانی توسط سپاه در کهگیلویه و بویراحمد/ ۴۰۰ نفر صاحب شغل شدند

به گزارش کرونا از یاسوج، سعید برومند‌زاده معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در رزمایش سراسری جهادگران فاطمی اظهار کرد: بسیج سازندگی از جمله سازمان‌هایی است که به دستور  رهبری برای محرومیت زدایی و کمک به مناطق کم برخوردار تشکیل شد. وی با اشاره به تشکیل ۷۰۰ گروه جهادی در بخش مختلف پزشکی،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 73590
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

کرونا :

اجرای ۱۵۰۰ پروژه عمرانی توسط سپاه در کهگیلویه و بویراحمد/ ۴۰۰ نفر صاحب شغل شدند

به گزارش کرونا از یاسوج، سعید برومند‌زاده معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در رزمایش سراسری جهادگران فاطمی اظهار کرد: بسیج سازندگی از جمله سازمان‌هایی است که به دستور  رهبری برای محرومیت زدایی و کمک به مناطق کم برخوردار تشکیل شد.

وی با اشاره به تشکیل ۷۰۰ گروه جهادی در بخش مختلف پزشکی، اقتصادی، عمرانی، محرومیت‌زدایی و سایر موارد در استان گفت: در حوزه محرومیت زدایی ۱۵۰۰ پروژه عمرانی شامل مسجد، پل عشایری، آبرسانی شرب، تکمیل خانه نیازمندان، مسکن مددجویان انجام شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی برای ۴۰۰ نفر شغل ایجاد شد و ۲۱۰۰ سری جهیزیه از طرف رهبری به زوج‌های جوان اعطا شد که توسط گروه‌های جهادی به دست زوج‌های نیازمند رسید.

برومندزاده با اشاره به توزیع ۱۵۰ هزار بسته معیشتی طی ایام بیماری کرونا ادامه داد: طی همین مدت ۳ هزار بسته لوازم‌التحریر، ۶ هزار بسته لوازم ورزشی و ۱۰۰ بسته وسایل صوتی در مناطق محروم توزیع شد.

وی به تهیه و توزیع ۷۰۰ بسته فرهنگی ورزشی در مناطق محروم اشاره کرد و افزود: یک میلیون ماسک توسط گروه‌های جهادی تهیه و در اختیار افراد قرار گرفت.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه توزیع ۳ هزار بسته بهداشتی در مناطق محروم بخشی از اقدامات انجام گرفته توسط بسیج سازندگی است، عنوان کرد:‌ راه‌اندازی صندوق قرض الحسنه با هدف کمک به اشتغال و معیشت مردم از دیگر اقدامات گروه‌های جهادی بود که ۹۰۰ صندوق در  سطح استان راه‌اندازی شد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴/س

کشت برنج، یونجه، هندوانه و دیگر محصولات آب بر در استان ایلام ممنوع شد
دنبال کنید


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi