پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کمیسیون آموزش پیگیر همسان‌سازی حقوق اساتید دانشگاه آزاد با سایر دانشگاه‌ها

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: حداقل ۵ رشته پیراپزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسکو با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت شهرستان اسکو برای ترم جدید راه‌اندازی می‌شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 73566
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

کمیسیون آموزش پیگیر همسان‌سازی حقوق اساتید دانشگاه آزاد با سایر دانشگاه‌ها

علیرضا منادی در گفت‌وگو با خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت با اشاره به دیدار مردمی با اهالی شهرستان اسکو با برشمردن اقدامات صورت گرفته برای برطرف کردن مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسکو، گفت: تمام سعی و تلاش بنده و همکاران در کمیسیون آموزش به‌عنوان یک معلم و دانشگاهی رفع مشکلات این قشر از بزرگواران در حوزه‌های مختلف است.

وی افزود: با مساعدت‌های رئیس جمهور موضوع رتبه‌بندی معلمان نهایی شده است و به‌ شخصه پیگیر همسان‌سازی حقوق همکاران دانشگاه آزاد با سایر دانشگاه‌ها نیز هستم.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامه مدیرکل توسعه آموزش و امور دانشجویان علوم پزشکی درباره ایجاد رشته‌های علوم پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسکو و موافقت کمیته گسترش دانشگاه آزاد اسلامی علوم پزشکی تبریز، اضافه کرد: حداقل ۵ رشته پیراپزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسکو با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت شهرستان اسکو برای ترم جدید راه‌اندازی می‌شود.

منادی ابراز امیدواری کرد که دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسکو به‌عنوان قطب علوم پزشکی شهرستان بتواند باری از مشکلات شهرستان را کم کند.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی یادآور شد: پیگیر موضوع همسان سازی حقوق اساتید دانشگاه آزاد با سایر دانشگاه‌ها هستیم و دنبال می‌کنیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi