پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کشت برنج، یونجه، هندوانه و دیگر محصولات آب بر در استان ایلام ممنوع شد

علی پوراحمد مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا در ایلام گفت: باتوجه به کمبود بارندگی‌ها و خشکسالی، کشت محصولات آب دوست مانند برنج، یونجه و هندوانه در استان ایلام ممنوع شد. وی افزود: کشاورزان ایلامی بایستی بر اساس ماده (۱) قانون توزیع عادلانه آب و مصوبات کارگروه ملی و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 73538
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰

کرونا :

کشت برنج، یونجه، هندوانه و دیگر محصولات آب بر در استان ایلام ممنوع شد

علی پوراحمد مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا در ایلام گفت: باتوجه به کمبود بارندگی‌ها و خشکسالی، کشت محصولات آب دوست مانند برنج، یونجه و هندوانه در استان ایلام ممنوع شد.

وی افزود: کشاورزان ایلامی بایستی بر اساس ماده (۱) قانون توزیع عادلانه آب و مصوبات کارگروه ملی و استانی سازگاری با کم آبی شایسته است کلیه بهره برداران منابع آب که از طرق مختلف شامل: شبکه‌های آبیاری، ایستگاه پمپاز ثابت و سیار، چاه چشمه و … اراضی خود را مشروب می‌کنند؛ از کشت این محصولات به صورت جدی خودداری کنند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای ایلام با بیان اینکه صرفه جویی به منزله رعایت الگوی صحیح مصرف است گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف به استناد مواد ۲۷، ۲۸و ۴۶ قانون توزیع عادلانه آب موضوع از طریق مراجع قضایی و انتظامی پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi