پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیچ «تنگ کناره» یاسوج خطرناک و مرگ‌آفرین!/راهداری و پلیس چاره‌جویی کنند

کرونا یاسوج-قاسم خشت‌زر-هر از گاه خبرهایی از بروز تصادف اعم از انحراف به چپ کامیون‌ها و کمرشکن ها جلوی پلیس راه یاسوج به گوش می رسد جدای از تصادفاتی که در این محل رخ می دهد و عکس و خبری از آنها منتشر نمی‌شود. با نگاهی اجمالی به تعدد و نوع تصادفات در این منطقه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 73529
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷

کرونا :

پیچ «تنگ کناره» یاسوج خطرناک و مرگ‌آفرین!/راهداری و پلیس چاره‌جویی کنند

کرونا یاسوج-قاسم خشت‌زر-هر از گاه خبرهایی از بروز تصادف اعم از انحراف به چپ کامیون‌ها و کمرشکن ها جلوی پلیس راه یاسوج به گوش می رسد جدای از تصادفاتی که در این محل رخ می دهد و عکس و خبری از آنها منتشر نمی‌شود.

با نگاهی اجمالی به تعدد و نوع تصادفات در این منطقه به خوبی می توان دریافت که نقص ایمنی و عدم لحاظ شرایط استاندرد در این قسمت منجر به بروز این تصادفات می شود موضوعی که پلیس راه و راهداری به راحتی نباید از کنار آن گذشته و تدبیری برای رفع آن بیندیشند.

پلیس راه و ایست بازرسی پس از یک سراشیبی قرار گرفته اند، سراشیبی غیراستاندارد تنگ کناره و گردنه کولی کش که رانندگان ماشین آلات سنگین مجبور به ترمزهای متعدد هستند و هنگامی که به پلیس راه می رسند ترمز آنها یا عملکرد ضعیفی دارد یا کلا از کار می‌افتد و اینجاست که شرایط برای بروز تصادفی خطرناک و قیچی شدن و برخورد با عابرین جلوی پلیس راه فراهم می‌شود و رانندگان کامیون در بهترین شرایط مجبورند خطر مرگ را به جان بخرند تا جانی از هموطنان خود نگیرند.

اینک باید دید متولیان امر یعنی راهداری و پلیس راه می توانند تدبیری برای رفع این مشکل بیندیشند یا همچنان باید منتظر تصادفات بعدی چه بسا فاجعه بارتر باشیم.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi