شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آشفتگی بازار و یک پیشنهاد از استاندار کهگیلویه و بویراحمد/وقتی مشتری سر از بازار شیراز و اصفهان درمی‌آورد؟!

به گزارش کرونا از یاسوج؛ از جمله مشکلات اصلی و بزرگ در استان کهگیلویه و بویراحمد آشفتگی در بازار استان است که مردم را به ستوه آورده و همواره از این وضعیت متلاطم بازار گلایه‌مند هستند. قیمت‌های رنگارنگ در بازار استان گاه موجب بی‌اعتمادی مردم به بازار شده است چرا که اجناس از این مغازه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 73508
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

کرونا :

آشفتگی بازار و یک پیشنهاد از استاندار کهگیلویه و بویراحمد/وقتی مشتری سر از بازار شیراز و اصفهان درمی‌آورد؟!

به گزارش کرونا از یاسوج؛ از جمله مشکلات اصلی و بزرگ در استان کهگیلویه و بویراحمد آشفتگی در بازار استان است که مردم را به ستوه آورده و همواره از این وضعیت متلاطم بازار گلایه‌مند هستند.

قیمت‌های رنگارنگ در بازار استان گاه موجب بی‌اعتمادی مردم به بازار شده است چرا که اجناس از این مغازه تا آن مغازه و از این کوچه به آن کوچه و از این خیابان به آن خیابان، آسمان تا زمین اختلاف دارند.

هر چند بازاریان با انصاف در سطح بازار استان کم نیستند اما همین مشکلات باعث شده تا مردم کهگیلویه و بویراحمد گاه خریدهای عمده و بزرگ خود را از سایر استان‌ها انجام دهند و پول مربوط به همین استان به بازار سایر استان‌ها تزریق شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همین چند روز پیش در دیدارهای مردمی خود از این وضعیت دست به انتقاد زد و گفت: که باید تدبیری اندیشیده شود و خریدهای عمده و بزرگ در بازار استان انجام شود.

احمدزاده گفت: البته این به شرطی است که اجناس و کالاهای با کیفیت در سطح بازار استان وجود داشته باشد تا پاسخگوی ذائقه‌های مختلف خریداران باشد مشکلات کنونی و قیمت‌های رنگارنگ و البته کالاهای بی‌کیفیت موجب شده مشتریان و متقاضیان کالا و اجناس به جای خرید از بازار استان سر از بازار شیراز و اصفهان و شهرضا درآورده و پول این استان در بازار سایر استان‌ها بچرخد.

در سال‌های اخیر علاوه بر قیمت‌های جور واجور شاهد اجناس گاها بی‌کیفیت در بازار استان با قیمت‌های چندین و چند برابری بوده‌ایم که موجب بی‌اعتمادی به بازار می‌شود.

لاشه یک قلاده توله خرس قهوه ای در باغات سی سخت پیدا شد
دنبال کنید

استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل برخی عقب ماندگی‌ها به خصوص در حوزه زیرساختی و عمرانی جا برای کار بسیار دارد و در صورت تزریق و تخصیص اعتبارات چند هزار میلیاردی سفر ریاست جمهوری نیاز به خرید مصالح و کالاها و لوازم و ملزومات عمرانی و تاسیساتی دارد و باید به کمک مسئولان جدید صمت استان و با همراهی اتاق اصناف و خود بازاریان برای رفع کمبودها و مشکلات کنونی چاره‌ای اندیشیده شود.

اوضاع بازار استان به گونه‌ای وخیم است که فریاد ائمه جمعه در آمده و در همین هفته امام جمعه قلعه‌رئیسی در نماز عید فطر به شدت انتقاد کرده و می‌گوید: به مسئولان استانی بالاخص استاندار دلسوز استان عرض می کنم که آنچه  مردم این استان از حضرتعالی و دولتمردان انقلابی مطالبه می‌کنند و حرف آنان است این است که مدیریت بازار ضعیف است و این درد و رنج مردم و مصائب و مشکلات مردم و این گرانی های افسارگسیخته و این افزایش قیمت های بی رویه حاکی از ضعف نظارت وبعضا نبود نظارت و رها شدن بازار و ضعف باورها و اعتقادات دینی بعضی از بازاریان و بی توجهی از عدم تذکر می باشد. آنچه در کف بازار مشهود است است که متولیان بازار جزیره‌ای عمل می‌کنند.

صلواتی خاطرنشان کرد: وضعیت اسف بار بازار مدیریت و فرمانده واحد و قوی و با اختیار تام می خواهد، جناب آقای استاندار مردم این استان پای اسلام و انقلاب و نظام و امام و شهدا و ولایت و آرمان هایشان هستند انتظارشان از مسئولان اقدام و عمل جهادی برای جلوگیری از افزایش قیمت ها و نظارت بر بازار است.

جبران خسارت سیل به همه مددجویان کمیته امداد/ کمک ۱۲۲ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان به سیل زدگان
دنبال کنید

وی ادامه داد: مطالبه این مردم عزل مدیران ضعیف و بی انگیزه است و برخورد قاطع با گرانفروشان و احتکار کنندگان و سودجویان بی انصاف است و این را هم بدانید تا وقتی تفکر ۸ سال گذشته حاکم بر مدیریت ها و مسئولیت‌ها باشند این روح بی انگیزگی بی تفاوتی و سهل اندیشی و سهل انگاری وجود دارد راه نجات حاکم کردن تفکر جهادی و انقلابی و استفاده از جوانان مومن و حزب اللهی در مسئولیت هاست.

 انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi