پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تأمین اعتبار ۱۸۵ میلیارد تومانی جاده نهاوند به سه راهی کنگاور

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از تأمین اعتبار ۱۸۵ میلیارد تومانی جاده نهاوند به سه راهی کنگاور در دیدار با مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 73505
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

کرونا :

تأمین اعتبار ۱۸۵ میلیارد تومانی جاده نهاوند به سه راهی کنگاور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند و عضو مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی از تأمین اعتبار ۱۸۵ میلیارد تومانی جاده نهاوند به سه راهی کنگاور (فیروزان) در دیدار با مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور خبر داد.

براساس این گزارش؛  این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این خصوص گفت: پیرو جلسات گذشته با معاونین وزیر راه و هیئت مدیره بانک سپه و پیگیری های صورت گرفته، پرداخت هزینه کارشناسی جهت تخصیص قطعی و واریز اعتبار مورد نیاز این پروژه به میزان ۱۲۰۰ میلیارد ریال از طریق ماده ۵۶ و با عاملیت بانک سپه، انجام شد.

وی افزود: همچنین مبلغ ۶۵۰ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات ملّی در بودجه امسال برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

شهبازی با بیان اینکه توسعه و اصلاح جاده های مواصلاتی نهاوند از دغدغه‌های اصلی و مطالبات مردم شریف شهرستان نهاوند می باشد، از شروع و تکمیل عملیات این پروژه در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: با پیگیری های انجام شده در حال حاضر انجام عملیات نیوجرسی گذاری، اجرای دور برگردان در چند نقطه، روکش آسفالت، تعریض پل و… این پروژه در دست اقدام و مطالعه می باشد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi