سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

تسهیلات کم بهره در اختیار دامداران استان کهگیلویه و بویراحمد قرار بگیرد

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس گفت: باید تسهیلات کم بهره در اختیار دامداران استان قرار بگیرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 73491
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

تسهیلات کم بهره در اختیار دامداران استان کهگیلویه و بویراحمد قرار بگیرد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، سید محمد موحد در دیدار با فعالان حوزه دامپروری شهرستان، اظهار کرد: اهمیت پشتوانه مالی مورد نیاز دامداران و تعاونی‌ها محسوس بوده و باید وام و تسهیلات کم بهره در اختیار دامداران قرار گیرد.

وی با اشاره به انتقال نهاده‌های دامی از بنادر به مرکز استان و ارسال مجدد از مرکز استان به کهگیلویه، تصریح کرد: بهتر است مجموعه جهاد کشاورزی تدبیری بیاندیشد تا نهاده دامی سهم کهگیلویه از آنجا جدا و نیاز به ارسال به مرکز استان نباشد و از دوباره کاری جلوگیری شود.

عضو مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین نخستین پیشنهاد برای برون رفت از وضعیت موجود را ایجاد چند کارگروه متشکل از فرماندار شهرستان، مدیرکل جهاد کشاورزی و نماینده دامداران دانست تا بتوان مشکلات را بررسی و در نهایت پیگیری کرد.

موحد با اشاره به صحبت‌های نماینده فعالین در بخش گاوداری‌ها، گفت: انتقال شیر به بهبهان برای تولید کنندگان دردسرساز است و انتظار می‌رود راه‌حل مناسبی برای احداث کارخانه شیر فراهم شود.

این نماینده مردم در مجلس خاطرنشان کرد: باید زمان مناسب از سوی مسئولان مشخص شود تا بتوان بر اساس آن به دامداران و تولیدکنندگان قول مساعد داد.

موحد، افزود: می‌طلبد پس از تشکیل چندین کارگروه طی یک هفته مشکلات آنها بررسی و همچنین ظرف دو هفته پس از ایجاد این کارگروه‌ها نتیجه یا راه حل آن را اعلام کنند.

وی بر تشکیل کارگروه نهاده در سطح استان تاکید کرد و افزود: این مهم موجب می‌شود تا نهاده در کمترین زمان ممکن به دست دامدار برسد.

حرکت تروریستی در شهرستان ایذه قابل اغماض نیست
دنبال کنید

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس، گفت: باید موانع مختلف پیش‌روی تعاونی‌های مختلف برداشته شود تا شاهد رونق و توسعه این واحدها باشیم.

موحد با اشاره به سو استفاده دلالان از بعضی امتیازات حوزه کشاورزی و دامداری، تصریح کرد: باید کسانی که به آنان خدمت ارائه می‌شود به معنای واقعی دامدار یا کشاورز باشند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi