شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ایجاد شبکه ریلی از شمال و جنوب استان ایلام در دستور کار است

نماینده مردم دهلران، دره‌شهر، آبدانان و بدره در مجلس با بیان اینکه  ایجاد شبکه ریلی از شمال استان و جنوب استان در دستور کار است گفت: پیمانکار پروژه‌ی قطعه اول راه آهن اندیمشک – دهلران انتخاب و تجهیز کارگاه نیز انجام شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 73439
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

ایجاد شبکه ریلی از شمال و جنوب استان ایلام در دستور کار است

 به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت،بهزاد علیزاده در تشریح راه‌آهن اندیمشک به دهلران  اظهار کرد: راه‌آهن اندیمشک به دهلران بخشی از شبکه اتصال استان به شبکه ریلی کشور است که قطعه اول آن به طول ۳۰ کیلومتر از «سبزآب» اندیمشک شروع و به روستای «حمزه شاوریه» در دشت عباس دهلران ختم می‌شود.

نماینده مردم دهلران، دره شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  پیمانکار پروژه انتخاب و تجهیز کارگاه توسط پیمانکار در حال انجام است تصریح کرد: این پروژه به عنوان بخشی از اتصال استان ایلام به شبکه ریلی کشور یک پروژه بی‌بازگشت است.

نماینده مردم دهلران، دره‌شهر، آبدانان و بدره در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: راه‌آهن اندیمشک –  دهلران – مهران است به کشور عراق متصل می شود و نقش موثری در توسعه همه جانبه استان دارد.

نماینده حوزه جنوبی استان ایلام با تاکید بر اینکه توسعه همه جانبه و متوازن استان ایلام از شمال و جنوب با هم افزایی نمایندگان استان دنبال می‌شود، تصریح کرد: ایجاد شبکه ریلی از شمال استان و جنوب استان در دستور کار است.

وی از  دهلران به عنوان پیشانی توسعه استان نام برد و تاکید کرد: آزادراه، راه آهن، فرودگاه و بازارچه مرزی در حوزه جنوب به جد دنبال می شود و این ها منافاتی با پروژه های آزادراهی، راه آهن و بازارچه در شمال استان ندارد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi