جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کشف 6 تُن روغن خوراکی و ماکارونی احتکار شده در قوچان

علیرضا برات زاده مسئول نظارت و بازرسی ستاد تنظیم بازار قوچان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قوچان از کشف یک هزار و ۷۶ حلب روغن ۵ کیلویی خانوار و ۵۴۰ بسته ماکارونی ۷۰۰ گرمی از یک‌منزل مسکونی در این شهرستان خبر داد و گفت: بر اساس گزارش‌های مردمی به ستاد تنظیم بازار شهرستان، با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 73415
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

کرونا :

کشف 6 تُن روغن خوراکی و ماکارونی احتکار شده در قوچان

علیرضا برات زاده مسئول نظارت و بازرسی ستاد تنظیم بازار قوچان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قوچان از کشف یک هزار و ۷۶ حلب روغن ۵ کیلویی خانوار و ۵۴۰ بسته ماکارونی ۷۰۰ گرمی از یک‌منزل مسکونی در این شهرستان خبر داد و گفت: بر اساس گزارش‌های مردمی به ستاد تنظیم بازار شهرستان، با دستور دادستان عمومی و انقلاب قوچان حکم ورود به یک‌منزل مسکونی با حضور عوامل انتظامی گرفته شد.

وی افزود: در بازرسی انجام‌شده از این وسیله نقلیه و منزل مسکونی، هزار و ۷۶ حلب روغن ۵ کیلویی خانوار و ۵۴۰ بسته ماکارونی ۷۰۰ گرمی احتکار شده کشف و ضبط ‌شد.

برات زاده خاطرنشان کرد: بر اساس اظهارات دادستانی، اقدام این فرد بالاتر از احتکار بوده و دستگاه قضایی به‌صورت مستقیم به پرونده مورد نظر تحت عنوان اخلال در نظام اقتصادی رسیدگی می‌کند.

وی تاکید کرد: بلافاصله پس از رسیدگی به جرم توسط دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و صدور حکم، کالای کشف‌شده در چرخه تنظیم بازار قرارگرفته و باقیمت مصوب توزیع خواهد شد.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi