پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

صداقت: آلومینیوم در ابتدای بازی بی‌محابا حمله کرد/ استراتژی کادرفنی نساجی پیاده شد

به گزارش کرونا از اراک، مصطفی صداقت پس از تساوی بدون گل دیدار نساجی و آلومینیوم در نشست خبری اظهار داشت: همانگونه که پیشبینی می‌کردیم بازی خوب، مهیج و جانداری بود. احساس می‌کنم در شروع بازی تحت تاثیر جو هواداری و مسائل احساسی ناشی از دیدار هفته قبل، تیم اراک بی‌محابا حمله می‌کرد. بچه‌های ما

اختصاصی کرونا

کد خبر : 73412
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

کرونا :

صداقت: آلومینیوم در ابتدای بازی بی‌محابا حمله کرد/ استراتژی کادرفنی نساجی پیاده شد

به گزارش کرونا از اراک، مصطفی صداقت پس از تساوی بدون گل دیدار نساجی و آلومینیوم در نشست خبری اظهار داشت: همانگونه که پیشبینی می‌کردیم بازی خوب، مهیج و جانداری بود. احساس می‌کنم در شروع بازی تحت تاثیر جو هواداری و مسائل احساسی ناشی از دیدار هفته قبل، تیم اراک بی‌محابا حمله می‌کرد. بچه‌های ما از لحاظ آب و هوایی هم تا حدی مشکل داشتند. ۱۵-۱۰ دقیقه اول را باید به تیم آلومینیوم دادیم اما پس از آن شرایط بهتر شد و بچه‌ها توانستند استراتژی ما را پیاده کنند.

وی ادامه داد: دو موقعیت خیلی خوبی هم داشتیم. سر مهدی نظری به گل تبدیل نشد که جزو بدشانسی‌های ما بود. در نیمه دوم شرایط بازی کاملا تغییر کرد. با تعویض‌های خود نبض بازی را گرفتیم. دیدید پاس‌های تعداد بالایی دادیم و موقعیت‌های زیادی هم گیر ما آمد. البته تیم اراک هم در زمین خودش حمله می‌کرد. با این وجود کار را به سمتی بردیم که بازی تیم خوب آلومینیوم برای ما قابل پیشبینی شد و راه‌های نفوذشان را بستیم.

مربی تیم نساجی خاطرنشان کرد: ویدیوی صحنه آخر را ندیدم اما احساس می‌کنم در آن لحظه خطا روی اسلامی داخل محوطه جریمه آلومینیوم بود. البته باید کارشناسان نظر بدهند. در آن صحنه هم برای گلزنی شانس خوبی داشتیم. صابر حردانی و ایوب کلانتری هم موقعیت‌های خوبی داشتند. در کل شرایط بازی خوب بود و امیدوارم در دیدارهای بعدی هم دل هواداران را شاد کنیم.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi